Såg att några här på forumet hade prenumeration på bönor på Hasbean och efter att ha kollat lite på sidan bestämde vi oss för två helårsprenumerationer med viss tidsskillnad.. Första påsen kom ganska snabbt, andra påsen kom redan öppnad i kuvertet. Jag tog ett foto och fick en ny blixtsnabbt. Det var första månaden. Andra månaden kom det inget kaffe alls. Mailade till Steve och han sa att han postat en påse för några dagar sedan. Blixtsnabbt med express kom en påse, som var postad samma dag som jag mailade honom. Den andra påsen ska varit postad för två veckor sedan, men inte dykt upp. Det funkar inte så bra och jag har ingen lust att klaga igen, för jag känner inte jag blir trodd. Steve har ursäktat att det tar lång tid. Han är alltid trevlig och svarar snabbt. Däremot tror jag inte han är sanningsenlig alltid, men ”what ever”.
Är det jag som har haft otur? Eller har Hasbean så fullt upp att de har svårt med leveranserna?
Jag vill absolut inte klaga eller sätta dit som, utan undrar hur ni andra upplever företaget när det gäller leveranser? Så länge får min kvarn stå tom……..
Är det jag som har haft otur? Eller har Hasbean så fullt upp att de har svårt med leveranserna?
Jag vill absolut inte klaga eller sätta dit som, utan undrar hur ni andra upplever företaget när det gäller leveranser? Så länge får min kvarn stå tom……..