Baristapaket (Bezzera BZ07 + Macap M2D + tillbehör)

Gibson76

Member
Komplett mkt välskött och fullt fungerande baristapaket säljes för 10 000kr.

Italiensk kaffemaskin Bezzera BZ07, nypris ca 14 500kr

https://www.kaffecompagniet.se/kaff...lla/bezzera-bz07---pid-dubbelmanometer-101633

Italiensk kokare som köptes nästintill oanvänd av mig på Espressomech i Kärrtorp.
Den var då fullt genomgången och servad. Jag har tagit hand om den på noggrannast vis.
Ingår gör 3 st handtag (Enkel, dubbel, naken) samt korgar. Tamper, Tampermatta och en mkt bra funnel för att minska spill vid malning.
(Medföljer även en något isärplockad exakt likadan maskin om det någon gång skulle behövas reservdelar.) Se länk för spec. OBS. Min har dock inte digital manometer utöver det är specen är densamma.


Italiensk kvarn Macap M2D, Nypris ca 4500 kr

https://www.kaffecompagniet.se/kaffemaskiner/kaffekvarnar/kvarnar/espressokvarnar/macap-m2d-101128

Italiensk kvarn som maler väldigt jämnt. Den har stegad inställning för malningsgrad samt en ostegad timerfunktion undertill som gör det mkt enkelt att ställa in exakt rätt malning och mängd.
Se länk för spec.

Tillbehör

2 st mjölkkannor. Termometer. Sumplåda. Våg. Allt inköpt nytt på Kaffecompagniet.

Rengöring

Clean Express, rengöringsmedel som används vid flushning. Blindfilter. Urnex Grindz tabletter för rengöring av kvarn. Borste för kvarn. Borste för kokaren. Kromglans för polering av maskin.

Porslin

8 st italienska vita cappucinokoppar med fat (tjockt gods) Inköpt nytt på Kaffecompagniet.
2 st italienska vita espressokoppar med fat (tjockt gods)

Säljes som paket pga kraftigt minskat intresse och användning. Visst, grejerna har ett par år på nacken men dom är extremt välskötta på det sätt som bara riktiga kaffenördar förstår ;-) Färdigprutat och klart.

Swich är det som gäller vid betalning. Finns i sthlm, bagarmossen, skickas EJ.
 
Senast ändrad:

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp