Babbeltråd!

Eightfiftysix

Well-known member
På andra forum jag hänger brukar vi ha en babbeltråd där man kan skriva vad som helst, hur som helst (förstås inom forumets regler). Men inget särskilt ämne utan det får flöda fritt. Det brukar vara lite trevligt med nått som kan flyta på där man inte måste hålla sig till ett visst ämne.. Ok med detta?

Isf kan jag börja lite. Vad gör ni andra om helgerna? Nån rutin för lördagen tex? Själv håller jag på med en sport som kallas Survivalrun (lite konstigt namn, men tja, det heter vad det heter) som är en holländsk hinderbanelöpnings-sport. Man springer, och klättrar väldigt mycket i rep, nät och över och under stockar. Så det är alltid min lördagsförmiddag, tillsammans med att jag före eller efter hittar på nått vettigt med hunden!

Nu sitter jag till sist med en termos J&N Fika bryggd i V60, och lite bullar :D
 

Ferlin

Active member
Jag kan tycka att vill man det så är facebook ett allternativ om detta skulle anammas på denna site så blir det jätte stort
som kanske inte innehåller vad som många som söker sig hit för har intresse av.

Jag är inte grinig jag är bara sån.
 

Eightfiftysix

Well-known member
Jag kan tycka att vill man det så är facebook ett allternativ om detta skulle anammas på denna site så blir det jätte stort
som kanske inte innehåller vad som många som söker sig hit för har intresse av.

Jag är inte grinig jag är bara sån.


Oj, va? Du inser vilken del av forumet denna tråd ligger i va? Du måste såklart inte skriva nått i tråden om du inte vill :)
 

svartvest

Well-known member
För mig är det även många hundpromenader med en liten hane som har dåligt humör mot vissa andra hanhundar... När inte C19 finns så tränar jag Iaido och även Jodo..svärdet och stavens väg...

Nåväl, längtar efter snö och hatar plusgrader.. frågor på det??
 

Eightfiftysix

Well-known member
För mig är det även många hundpromenader med en liten hane som har dåligt humör mot vissa andra hanhundar... När inte C19 finns så tränar jag Iaido och även Jodo..svärdet och stavens väg...

Nåväl, längtar efter snö och hatar plusgrader.. frågor på det??

Nej, inga frågor. bara totalt instämmande.. Har själv en hane som också har dålig humör mot vissa andra hanhundar. Och längtar efter snö så man slipper det här ¤(/¤#%# slasket nångång. Konstant dammsugande, sopande, golvtvättande och tassduschande -.- Inte ens där uppe får ni snö?? :/

Kul med träningen, suger att det inte är igång nu.
 

Gholam

Well-known member
För mig är det även många hundpromenader med en liten hane som har dåligt humör mot vissa andra hanhundar... När inte C19 finns så tränar jag Iaido och även Jodo..svärdet och stavens väg...

Nåväl, längtar efter snö och hatar plusgrader.. frågor på det??

Kul med träningen! Jag körde också Iaido ett tag; parallellt med Kendon (som var huvudgrenen). La det på hyllan pga ett diskbråck men saknar det fortfarande. Har kvar dräkten och svärdet utifall...
 

svartvest

Well-known member
Nu har nästan allt farit iväg har varit +5 grader, nä minus och snö...hanhundar är lustiga för vissa har han inte problem med men vissa är helt hopplöst att möta... hoppas på lite psykiskt mognad och träning annars har jag hotat med att kulorna ryker... Sonen ville prova och jag hakade på men hade diskbråck i nacken domningar i vänster hand men svärdet fungerade...så jag har fortsatt... roligt att göra en träning man aldrig blir klar med..
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp