Kundundersökning - its all about the coffee

sitorico

New member
Hej alla kaffe-älskare!

Jag håller på att följfölja en av mina drömmar, och det är att producera och skapa kaffe som är tilltalade för alla kaffe älskare.
Där alla kan njuta av hög kvalite kaffe som är fri ifrån ohälsosamma ämnen. Inom kaffe-branschen finns det så mycket att lära sig om, och därför har jag vänt mig till er som är "experter" inom denna bransch om råd och tips. Vad är det en kaffe drickare är ute efter egentligen?
Så det jag har gjort är att samlat ihop 7 frågor som jag tror är väldigt relevanta, för att kunna få lite direktioner och vägledning.

Jag har gjort ett formulär som man kan besvara, vilket går super snabbt!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOyDT4knuIqxSwZ2IDYmLlOUI9tzlW_XcaN7hap4sdqEVKpQ/viewform?usp=sf_link

Tackar verkligen för all kärlek ni bjuder på och uppskattar innerligt alla besvaren :)
 
Senast ändrad:

Jonken

Well-known member
Vad är det för kemikalier du refererar till? Starkt skeptisk till att IR skulle vara hälsosammare på något vis - det är snarare en sämre värmekälla som gör det svårt att rosta jämnt.
 

Ferlin

Active member
Hej alla kaffe-älskare!

Jag håller på att följfölja en av mina drömmar, och det är att producera och skapa kaffe som är tilltalade för alla kaffe älskare.
Där alla kan njuta av hög kvalite kaffe som är fri ifrån ohälsosamma ämnen. Inom kaffe-branschen finns det så mycket att lära sig om, och därför har jag vänt mig till er som är "experter" inom denna bransch om råd och tips. Vad är det en kaffe drickare är ute efter egentligen?
Så det jag har gjort är att samlat ihop 7 frågor som jag tror är väldigt relevanta, för att kunna få lite direktioner och vägledning.

Jag har gjort ett formulär som man kan besvara, vilket går super snabbt!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOyDT4knuIqxSwZ2IDYmLlOUI9tzlW_XcaN7hap4sdqEVKpQ/viewform?usp=sf_link

Tackar verkligen för all kärlek ni bjuder på och uppskattar innerligt alla besvaren :)

Varför spamma ner ett bra forum med sådant här ?
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Jag har flyttat tråden till Undersökningar där den hör hemma. Sen vore det trevligt om sitorico kunde berätta lite mer om syftet med undersökningen. Vem är det som samlar in informationen?
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,381
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp