Online-kurs med Scott Rao, november.

Jonken

Well-known member
Är det fler som är intresserade av att testa https://regaliacoffee.com/products/thekit ?
Tror att det landar på hela ~768:- med frakt, moms och avgift vilket är lite väl saftigt för 350g bönor.. men man skulle kunna dela på t.ex. 5 och komma undan lite lindrigare. Går ju fint att koppa 10-12g eller mindre om man vill bara för att försöka se om det går att lära sig identifiera felsmakerna.

(tror att kitten brukar sälja slut ganska snabbt)
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Det skulle vara intressant att prova. Jag är gärna med och delar om vi skulle bli några stycken.
 

Jonken

Well-known member
Kul! Alla i samma stad också :)

Ska jag lägga en beställning eller är det någon annan som känner sig manad? Har för mig att Henrik och Mber bor mest centralt, själv rör jag mig annars mellan Sickla och Liljeholmen. Går såklart att posta också om någon vill det.
 

bauta

Well-known member
Kör du så löser vi upphämtning! Ska vi dm'a kontaktuppgifter?

Skickat från min SGP771 via Tapatalk
 

Jonken

Well-known member
Jäklar, nu är de slut :( skulle bara beställt direkt.

Kommer väl en ny chans om några månader i all fall, då kan vi vara redo direkt.
 

Jonken

Well-known member
Nu har jag beställt det nya kittet! hoppas de flesta är på fortfarande :)

Den här gången är det 3x100g och jag la till 100g av det välrostade kaffet - bekräfta här eller i PM vad ni vill ha.
 

Mber

Active member
Tack snälla för att du beställde! Är som sagt gärna med på att splitta :)
Tar gärna minst 10g bakt /10g underrostat /20g välrostat.
Är vi färre än tio pers som splittar så tar jag gärna mer än så.
 

Jonken

Well-known member
Här går det undan, kittet är rostat redan och nu hos FedEx som prio.

Mber och Coraxos är på - hur är det med @Henrik och @bauta ? Någon annan som är intresserad också?

Splittar gärna lika, men jag krånglade ju till det med att lägga till det där extra hektot så tänkte att man kan välja om man vill få med det eller inte :)
 

Jonken

Well-known member
Perfekt :) jag tror att det kommer landa på uppåt 170:- per person om alla vill ha 20g+20g+40g - lite osäker på vad det är för avgifter med FedEx istället för PostNord.

Ska bli riktigt spännande att koppa sen!
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp