Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 9 till 11 av 11
    Senior Member Gholams avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jonken Visa inlägg
    Det är klart, som det mesta med kaffe. Menar du https://www.coop.se/handla/varor/mej...-7300156585356 ? Tycker du att den är bättre än Oatly iKaffe? iKaffe uppskattar jag i havregrynsgröten men inte i kaffet

Har sällan mjölk i kaffet men innan Järna Mejeri gick omkull använde jag helst deras mjölk. Stor skillnad på mjölk och mjölk också - någon som känner till en bra leverantör i Stockholmsområdet? Har testat t.ex. Roslagsmjölk, Wapnö och gårdsmjölken som säljs i automat på ICA Liljeholmen men de kommer inte i närheten av Järna
    Ja, just den...

tror de var medvetna om att den var utdaterad när den kom ut, tack vare att den som gjorde den bodde i Stockholm före de bommade (J&N, Fikabaren) och inte uppdaterade.

av ersättningsprodukter uppskattar jag iKaffe smakmässigt mest, även om jag helst skulle undvika dem av etiska skäl.

Senior Member Jacobs avatar
    Reg.datum
    jan 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jay Visa inlägg
    tror de var medvetna om att den var utdaterad när den kom ut, tack vare att den som gjorde den bodde i Stockholm före de bommade (J&N, Fikabaren) och inte uppdaterade.

av ersättningsprodukter uppskattar jag iKaffe smakmässigt mest, även om jag helst skulle undvika dem av etiska skäl.
    Och Oatly som sålt in sig som godhetsmarkör, ”the good company” som vi ska välja av just etiska skäl. Oh, the irony!

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Liknande ämnen

1. Italienska topp 3
    Av svartvest i forum Specifika bönor och blandningar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2016-03-27, 13:59
  2. Stockholms bästa cafeer
    Av christofferjulin i forum Stockholm
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2012-12-08, 17:01
  3. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 12:34