KÖPES- Kafferost för nybörjare

Joe_

New member
Önskar köpa en kafferost som lämpar sig väl för nybörjare. Allt från en whirley pop till en mer avancerad maskin för ett par tusen kronor är av intresse. Kan hämta på plats i Stockholm eller Gävle.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Senast ändrad:

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Whirley Pop fungerar riktigt bra för att rosta kaffe. Jag har en äldre Behmor 1600 som jag skulle kunna sälja för 1500 kr. lite råkaffe ingår. Begagnat skick men fungerar bra.

Går att hämta i Årsta.
 

Joe_

New member
Whirley Pop fungerar riktigt bra för att rosta kaffe. Jag har en äldre Behmor 1600 som jag skulle kunna sälja för 1500 kr. lite råkaffe ingår. Begagnat skick men fungerar bra.

Går att hämta i Årsta.

Hej. Låter mkt intressant. Hur gammal är den? Är det någonting som inte fungerar som det ska? Är på resande fort nu, men återkommer till Sthlm om ungefär en vecka.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Hej. Låter mkt intressant. Hur gammal är den? Är det någonting som inte fungerar som det ska? Är på resande fort nu, men återkommer till Sthlm om ungefär en vecka.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Lite sent svar... Men rosten har flera år på nacken. Hittade inget tillverkningsår på maskinen. Men kan tänka mig kanske 10-15 år gammal. Vad jag kan se så fungerar allt bra. Rostade senast kaffe för en månad sedan.
 
Topp