SÄLJES: Izzo Alex Duetto mkII

Pediatrik

Well-known member
Pga uppgradering till en GS3:a, är det nu dags att sälja min gamla trotjänare. Har som sagt levererat stabilt under 11 år. Är körd från tank, men regelbundet avkalkad. Senast jag skruvade ut "svampen" ur grupphuvudet, var den helt clean. Jag har under åren bytt diverse packningar, övertrycksventil och temperatursensorer, vilket får anses som normalt. 2014 byttes pump och motor pga läckage. På lördag lämnar jag in den på Kaffekompagniet i Sthlm för byte av ångkokare, PID och en allmän genomgång. Kommer alltså vara i toppskick på insidan!

På utsidan har grupphuvudet några små repor (städerska med ringar på fingrarna...), vilket kan störa den estetiske perfektionisten, men inget som påverkar funktionen.

Duetto:n bor vanligtvis i Visby, men kommer som sagt befinna sig i Stockholm framöver.

Prisidé 10000kr
 
Senast ändrad:

Pediatrik

Well-known member
Nu är Duetton snart färdigservad och klar! Väntar bara på att avkalkningen skall avslutas, sedan är den redo att hämtas på Kaffecompagniet i Stockholm.

Om ingen här visar intresse, hämtar jag hem maskinen den 15/8 och ställer den i sommarstugan istället.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp