Halogenvärmare till Hario Yama Syphon, någon med erfarenhet?

Ppettson

Well-known member
Sitter och kikar på en halogenvärmare till Hario Yama Syphon, men det verkar inte finnas någon i Sverige som säljer dessa utan hittar dem på Wish. Frågan är om någon använt sådan, fördelar/nackdelar och om det är värt att beställa från Wish eller går det att få tag på annat sätt?

siphon.jpg
 

Ppettson

Well-known member
Då lutar det åt Wish, men det tar emot med tanke på hur paket hanteras och ett jäkla dribbel om man skall hålla på med garanti etc. :)
 

lennart

Well-known member
Jag har Hario beam heater jag har Bara testat att den fungerar men aldrig använt den för att göra kaffe.
Jag köpte min i Grekland men man köpa den från en Fransk sida maxicoffee.com , jag har handlat från dom.
 

Coraxos

Well-known member
Du kan säkert beställa halogenvärmaren genom en butik, då borde det vara smidigare om den går sönder, garanti osv. Jag var nyligen inne hos Kaffecompagniet i Stockholm, S:t Eriksplan och frågade just om halogenvärmare, de erbjöd sig att beställa en åt mig men då jag inte behöver den ännu så avböjde jag erbjudandet.
 

Ppettson

Well-known member
Okej, kaffecompagniet har jag handlat en del av under de senaste åren så skall kolla där då om det inte går att hitta begagnat :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp