Ännu en Silvia med kvarn köpes!

Karies

Member
Edit: Jag har nu köpt en Silvia och en Rocky och är mycket nöjd! Tack för svar!

̶S̶o̶m̶ ̶r̶u̶b̶r̶i̶k̶e̶n̶ ̶l̶y̶d̶e̶r̶,̶ ̶y̶t̶t̶e̶r̶l̶i̶g̶a̶r̶e̶ ̶e̶n̶ ̶k̶ö̶p̶e̶s̶a̶n̶n̶o̶n̶s̶ ̶f̶ö̶r̶ ̶e̶n̶ ̶R̶a̶n̶c̶i̶l̶i̶o̶ ̶S̶i̶l̶v̶i̶a̶,̶ ̶g̶ä̶r̶n̶a̶ ̶m̶e̶d̶ ̶t̶i̶l̶l̶h̶ö̶r̶a̶n̶d̶e̶ ̶R̶o̶c̶k̶y̶-̶k̶v̶a̶r̶n̶.̶
̶Ä̶r̶ ̶n̶y̶b̶ö̶r̶j̶a̶r̶e̶ ̶o̶c̶h̶ ̶S̶i̶l̶v̶i̶a̶n̶ ̶v̶e̶r̶k̶a̶r̶ ̶m̶e̶r̶ ̶e̶l̶l̶e̶r̶ ̶m̶i̶n̶d̶r̶e̶ ̶o̶b̶l̶i̶g̶a̶t̶o̶r̶i̶s̶k̶.̶ ̶J̶o̶,̶ ̶j̶a̶g̶ ̶h̶a̶r̶ ̶t̶a̶g̶i̶t̶ ̶d̶e̶l̶ ̶a̶v̶ ̶m̶å̶n̶g̶a̶ ̶t̶r̶å̶d̶a̶r̶ ̶(̶b̶å̶d̶e̶ ̶h̶ä̶r̶ ̶o̶c̶h̶ ̶i̶n̶t̶e̶r̶n̶a̶t̶i̶o̶n̶e̶l̶l̶t̶)̶ ̶o̶c̶h̶ ̶h̶a̶r̶ ̶f̶ö̶r̶s̶t̶å̶t̶t̶ ̶a̶t̶t̶ ̶d̶e̶t̶ ̶f̶i̶n̶n̶s̶ ̶b̶å̶d̶e̶ ̶b̶ä̶t̶t̶r̶e̶ ̶o̶c̶h̶ ̶m̶e̶r̶ ̶p̶r̶i̶s̶v̶ä̶r̶d̶a̶ ̶b̶r̶y̶g̶g̶a̶r̶e̶.̶ ̶D̶o̶c̶k̶ ̶t̶i̶l̶l̶t̶a̶l̶a̶s̶ ̶j̶a̶g̶ ̶a̶v̶ ̶S̶i̶l̶v̶i̶a̶n̶s̶ ̶d̶e̶s̶i̶g̶n̶,̶ ̶k̶v̶a̶l̶i̶t̶e̶t̶ ̶o̶c̶h̶ ̶a̶t̶t̶ ̶d̶e̶t̶ ̶v̶e̶r̶k̶a̶r̶ ̶f̶i̶n̶n̶a̶s̶ ̶m̶y̶c̶k̶e̶t̶ ̶r̶e̶s̶e̶r̶v̶d̶e̶l̶a̶r̶ ̶s̶a̶m̶t̶ ̶r̶e̶l̶a̶t̶i̶v̶t̶ ̶l̶ä̶t̶t̶m̶e̶c̶k̶a̶t̶ ̶o̶m̶ ̶d̶e̶t̶ ̶s̶k̶u̶l̶l̶e̶ ̶h̶ä̶n̶d̶a̶ ̶n̶å̶g̶o̶t̶.̶
̶V̶i̶l̶l̶ ̶n̶i̶ ̶s̶ä̶l̶j̶a̶ ̶i̶n̶ ̶e̶n̶ ̶a̶n̶n̶a̶n̶ ̶e̶s̶p̶r̶e̶s̶s̶o̶b̶r̶y̶g̶g̶a̶r̶e̶/̶k̶v̶a̶r̶n̶ ̶i̶ ̶l̶i̶k̶n̶a̶n̶d̶e̶ ̶p̶r̶i̶s̶k̶l̶a̶s̶s̶ ̶s̶å̶ ̶g̶å̶r̶ ̶d̶e̶t̶ ̶b̶r̶a̶!̶ ̶
̶
̶S̶ä̶l̶j̶a̶r̶e̶ ̶f̶å̶r̶ ̶g̶ä̶r̶n̶a̶ ̶v̶a̶r̶a̶ ̶v̶i̶l̶l̶i̶g̶ ̶a̶t̶t̶ ̶s̶k̶i̶c̶k̶a̶ ̶g̶r̶e̶j̶e̶r̶n̶a̶ ̶d̶å̶ ̶j̶a̶g̶ ̶b̶o̶r̶ ̶p̶å̶ ̶e̶n̶ ̶ö̶ ̶i̶ ̶S̶t̶o̶c̶k̶h̶o̶l̶m̶s̶ ̶y̶t̶t̶r̶e̶ ̶s̶k̶ä̶r̶g̶å̶r̶d̶ ̶(̶G̶o̶t̶l̶a̶n̶d̶)̶ ̶̶
̶
̶T̶a̶c̶k̶ ̶p̶å̶ ̶f̶ö̶r̶h̶a̶n̶d̶!̶
 
Senast ändrad:

Andy88AK

New member
Finnes Rancilio Silvia med kvarn

Hej!
Jag har en Silvia med en Monterivakvarn jag kan sälja, den är ca 5 år. Silvian är uppgraderad med en Auber PID som ger jämn och fin värme. Allt fungerar finfint. Kan skicka bilder om du vill(kan självklart skicka den över havet om du det sedan blir affär). mvh Andy
 

Karies

Member
Hej Andy! Det där låter toppen! Dock gick jag in här nu för att skriva att jag precis köpt en Silvia +Rocky som är på väg hem till mig i detta nu, så annonsen är inte längre aktuell. Dock kan jag ha en kompis som är intresserad (hon har fått lyssna på mitt tjat och verkar nu indoktrinerad). Skicka gärna PM med mer info, bilder +pris om du vill!

Tack för svar /Johan
 
Topp