Resultat 1 till 4 av 4
    Junior Member Kariess avatar
    Reg.datum
    nov 2019

Smile Ännu en Silvia med kvarn köpes!

Edit: Jag har nu köpt en Silvia och en Rocky och är mycket nöjd! Tack för svar!

̶S̶o̶m̶ ̶r̶u̶b̶r̶i̶k̶e̶n̶ ̶l̶y̶d̶e̶r̶,̶ ̶y̶t̶t̶e̶r̶l̶i̶g̶a̶r̶e̶ ̶e̶n̶ ̶k̶ö̶p̶e̶s̶a̶n̶n̶o̶n̶s̶ ̶f̶ö̶r̶ ̶e̶n̶ ̶R̶a̶n̶c̶i̶l̶i̶o̶ ̶S̶i̶l̶v̶i̶a̶,̶ ̶g̶ä̶r̶n̶a̶ ̶m̶e̶d̶ ̶t̶i̶l̶l̶h̶ö̶r̶a̶n̶d̶e̶ ̶R̶o̶c̶k̶y̶-̶k̶v̶a̶r̶n̶.̶
    ̶Ä̶r̶ ̶n̶y̶b̶ö̶r̶j̶a̶r̶e̶ ̶o̶c̶h̶ ̶S̶i̶l̶v̶i̶a̶n̶ ̶v̶e̶r̶k̶a̶r̶ ̶m̶e̶r̶ ̶e̶l̶l̶e̶r̶ ̶m̶i̶n̶d̶r̶e̶ ̶o̶b̶l̶i̶g̶a̶t̶o̶r̶i̶s̶k̶.̶ ̶J̶o̶,̶ ̶j̶a̶g̶ ̶h̶a̶r̶ ̶t̶a̶g̶i̶t̶ ̶d̶e̶l̶ ̶a̶v̶ ̶m̶å̶n̶g̶a̶ ̶t̶r̶å̶d̶a̶r̶ ̶(̶b̶å̶d̶e̶ ̶h̶ä̶r̶ ̶o̶c̶h̶ ̶i̶n̶t̶e̶r̶n̶a̶t̶i̶o̶n̶e̶l̶l̶t̶)̶ ̶o̶c̶h̶ ̶h̶a̶r̶ ̶f̶ö̶r̶s̶t̶å̶t̶t̶ ̶a̶t̶t̶ ̶d̶e̶t̶ ̶f̶i̶n̶n̶s̶ ̶b̶å̶d̶e̶ ̶b̶ä̶t̶t̶r̶e̶ ̶o̶c̶h̶ ̶m̶e̶r̶ ̶p̶r̶i̶s̶v̶ä̶r̶d̶a̶ ̶b̶r̶y̶g̶g̶a̶r̶e̶.̶ ̶D̶o̶c̶k̶ ̶t̶i̶l̶l̶t̶a̶l̶a̶s̶ ̶j̶a̶g̶ ̶a̶v̶ ̶S̶i̶l̶v̶i̶a̶n̶s̶ ̶d̶e̶s̶i̶g̶n̶,̶ ̶k̶v̶a̶l̶i̶t̶e̶t̶ ̶o̶c̶h̶ ̶a̶t̶t̶ ̶d̶e̶t̶ ̶v̶e̶r̶k̶a̶r̶ ̶f̶i̶n̶n̶a̶s̶ ̶m̶y̶c̶k̶e̶t̶ ̶r̶e̶s̶e̶r̶v̶d̶e̶l̶a̶r̶ ̶s̶a̶m̶t̶ ̶r̶e̶l̶a̶t̶i̶v̶t̶ ̶l̶ä̶t̶t̶m̶e̶c̶k̶a̶t̶ ̶o̶m̶ ̶d̶e̶t̶ ̶s̶k̶u̶l̶l̶e̶ ̶h̶ä̶n̶d̶a̶ ̶n̶å̶g̶o̶t̶.̶
    ̶V̶i̶l̶l̶ ̶n̶i̶ ̶s̶ä̶l̶j̶a̶ ̶i̶n̶ ̶e̶n̶ ̶a̶n̶n̶a̶n̶ ̶e̶s̶p̶r̶e̶s̶s̶o̶b̶r̶y̶g̶g̶a̶r̶e̶/̶k̶v̶a̶r̶n̶ ̶i̶ ̶l̶i̶k̶n̶a̶n̶d̶e̶ ̶p̶r̶i̶s̶k̶l̶a̶s̶s̶ ̶s̶å̶ ̶g̶å̶r̶ ̶d̶e̶t̶ ̶b̶r̶a̶!̶ ̶
    ̶
    ̶S̶ä̶l̶j̶a̶r̶e̶ ̶f̶å̶r̶ ̶g̶ä̶r̶n̶a̶ ̶v̶a̶r̶a̶ ̶v̶i̶l̶l̶i̶g̶ ̶a̶t̶t̶ ̶s̶k̶i̶c̶k̶a̶ ̶g̶r̶e̶j̶e̶r̶n̶a̶ ̶d̶å̶ ̶j̶a̶g̶ ̶b̶o̶r̶ ̶p̶å̶ ̶e̶n̶ ̶ö̶ ̶i̶ ̶S̶t̶o̶c̶k̶h̶o̶l̶m̶s̶ ̶y̶t̶t̶r̶e̶ ̶s̶k̶ä̶r̶g̶å̶r̶d̶ ̶(̶G̶o̶t̶l̶a̶n̶d̶)̶ ̶̶
    ̶
    ̶T̶a̶c̶k̶ ̶p̶å̶ ̶f̶ö̶r̶h̶a̶n̶d̶!̶
    Senast redigerat av Karies den 2019-11-26 klockan 11:51. Anledning: Annons inaktuell

Reg.datum
    nov 2019
    Obs: Vill ni sälja in en annan espressobryggare/kvarn i så går det bra!

Junior Member
    Reg.datum
    nov 2019

Finnes Rancilio Silvia med kvarn

Hej!
    Jag har en Silvia med en Monterivakvarn jag kan sälja, den är ca 5 år. Silvian är uppgraderad med en Auber PID som ger jämn och fin värme. Allt fungerar finfint. Kan skicka bilder om du vill(kan självklart skicka den över havet om du det sedan blir affär). mvh Andy

Reg.datum
    nov 2019
    Hej Andy! Det där låter toppen! Dock gick jag in här nu för att skriva att jag precis köpt en Silvia +Rocky som är på väg hem till mig i detta nu, så annonsen är inte längre aktuell. Dock kan jag ha en kompis som är intresserad (hon har fått lyssna på mitt tjat och verkar nu indoktrinerad). Skicka gärna PM med mer info, bilder +pris om du vill!

Tack för svar /Johan

Liknande ämnen

1. Ännu en extraktionstråd. :)
    Av j:son i forum Hantverket
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 14:33
  2. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 08:55
  3. Ännu en nybörjare!
    Av Emmalidköping85 i forum Hantverket
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 18:14