Nån som köpt från Small batch roasting i UK?

Tsingos

Well-known member
Det är ju helt suveränt, jag är väldigt nöjd med det jag köpt därifrån. Så man får väl kanske passa på att köpa en redig laddning innan brexit...om det nu blir av vill säga. Lite synd är det ju tyvärr att kronan tappat en del mot pundet. Men produkten väger upp och smidig leverans var det också

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
 

Jonken

Well-known member
Leveransen var den bökigaste biten för min del, eftersom postnord dök upp 14:00 en vardag fick jag åka till ett företagscenter och hämta ut.
 

Tsingos

Well-known member
Oki, ja mitt kom till post ombud så det var lugnt. Men jag kanske hamnade under nån gräns då.

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
 

Tsingos

Well-known member
I morgon kommer det 28 nya fina kilo kaffe från small batch. Lika bra att passa på innan de lämnar EU och ingen jävel vet vad som händer

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
 

Brunabönor

Well-known member
Beställde 15 sorter till slut :).. mest i den lägre prisnivån. De fyra jag har testat hittills håller imponerande klass, minst lika bra som det jag har köpt från rostakaffe.se men till halva priset. Trist om brexit blir av, för nästa beställning skulle nog bli med de lite dyrare bönorna.

"Brexit för privatpersoner
Fram till och med den 31 december 2020 kommer det inte att ske några förändringar när det gäller handeln med varor till och från Storbritannien."

Saxat från tullverket
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,376
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp