Resultat 1 till 3 av 3

Post Kaffeundersökning

Hej, det är så att jag håller på att göra en kaffeundersökning i skolan och jag undrar om någon av er skulle kunna tänka sig att svara!

https://docs.google.com/forms/d/e/1F...m?vc=0&c=0&w=1

Det är helt frivilligt att svara men det hade varit kul att se vad ni tycker!

Mvh Hugo

Senior Member
    Reg.datum
    jan 2018
    Hej Hugo,
    Du behöver inte starta flera trådar om samma sak.
    Vad är detta för undersökning och vad är syftet?

Hej Eismannen!
    Ber om ursäkt för att jag råkade starta flera trådar, det verkar som att det blev något fel när jag postade. Syftet med denna undersökning är att jag vill veta mer om vem som bär ansvaret till att kaffeodlare och arbetare har bra arbetsvillkor. Men också om konsumenter är medvetna om den miljöpåverkan som kaffe odling och transport har! Alltså är det konsumenterna eller företagen som bär ansvar till att det är bra arbetsvillkor och att plantagen inte använder förbjudna bekämpningsmedlen. Konsumenterna blir presenterade med flertal kaffesorter som är märkta (KRAV, RA, EU-Lövet och Fairtrade) men ändå så är det de sorterna som inte är märkta som säljs.

Anledningen till att dessa frågor inte ställs i enkäten är för att min lärare tyckte att de blev för "riktade", därför gjorde jag frågorna så neutrala som möjligt och frågar lite diskret vad som är viktigt hos konsumenterna när de köper kaffe!

Mvh Hugo

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •