Intressekoll: Läckande Izzo Alex Duetto mk 2

Agathorn

Well-known member
Jag har en Izzo Alex Duetto mk2 som efter senaste avlakningen har börjat att läcka, från vad jag kan se, ångkokaren.
Jag funderar på att ta med den till Monteriva i Malmö för att reparera den och sedan sälja den (redan beställt ny maskin). Alternativet är att sälja den i befintligt skick för rätt bud.

Så detta är en intressekoll om någon är intresserad av att köpa. Kom med bud så får vi se. Jag kommer dock ev. lämna in den till Monteriva redan nu på fredag (30/11). Efter det kommer acceptanspriset såklart att stiga om jag lämnar in den för en genomgång.

EDIT: Den åker nog in till monteria på fredag. Så kommer den förhoppningsvis ut pigg och fräsch på andra sidan om någon är intresserad av att köpa den helt fungerandes istället :)

EDIT2: Monteriva har nu identifierat läckan. Det är en enkel packning som ska bytas vilket kommer ske under nästa vecka. De öppnade även upp kokarna och de såg fina ut. Så maskinen kommer säljas som fullt fungerande och precis avkalkad också ;) Kom med bud! Bor i Blekinge men om någon bor i Skåne så kan man kanske passa på och sälja den när jag ändå hämtar den från Monteria i Malmö.
 
Senast ändrad:
Topp