Stockholm kaffefestival?

bauta

Well-known member
Jag har noterat detta i min kalender den 22 september 2018, men kommer inte ihåg vad jag fått det ifrån.

Och lyckas inte hitta nåt om detta. Nån som vet mer?
 

svartvest

Well-known member
Flyger ner på fredag, nu vill jag ha tips på caféer men även på hårdvarubutiker...kaffecompaniet ...kaffemaskinen...något mer...
Löfberg...tänkte jag även JN konseptbutik.. Vad mer...snälla fyll på listan så ses vi på Stockholm coffee festival...
 

awol

Well-known member
Esaias på Drottninggatan och Drop Coffee vid Mariatorget är två ställen jag brukar hälsa på vid besök i huvudstaden. Tyvärr är jag uppbokad på annat håll i helgen, så missar eventet.
 

bauta

Well-known member
Nån mer som ska jobba som volontär på festivalen? Jag hamnade i hipster-baren. Vet inte riktigt vad jag tycker om namnet ;^)
 

svartvest

Well-known member
På Cafe´Koya kommer det att vara koppning kl 18.00 Gästrikegatan 3

Welcome to an after-work cupping event at Café Koya this Friday, 21st September! We will be starting at 18 and continue until we've finished cupping all the great coffee that will be here!

The cupping will be led by @anthonynguyen210 and Ivica Itchy Cvetanovski both part of @coffeacirculor ! Come experience a variety of great coffee while enjoying the relaxed feeling in our café.
 

svartvest

Well-known member
Det får jag nog räkna på... Var igårkväll på en fin koppning på cafe koya bara bra kaffe... coffea cirkularum...alchemisten norsk rosteri..magisk..
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp