Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 73 till 75 av 75
    Senior Member Jonkens avatar
    Reg.datum
    apr 2017
    Ja, hittade killen från Australien som säljer TC4 och ZCD (Quest har också AC-fläkt) men det är väl också hobby-basis, slut för närvarade. Ser att det finns CR3 också avsedd för DC-fläkt. Hmm, låter som ett kul projekt att försöka löda om man lyckas, alternativt oerhört frustrerande om det går fel var köpte du delarna löst?

Senior Member
    Reg.datum
    jan 2018
    Kanske något åt detta håll kan vara något?
    https://learn.adafruit.com/adafruit-...1850k/overview

Senior Member
    Reg.datum
    mar 2014
    Citat Ursprungligen postat av Jonken Visa inlägg
    Ja, hittade killen från Australien som säljer TC4 och ZCD (Quest har också AC-fläkt) men det är väl också hobby-basis, slut för närvarade. Ser att det finns CR3 också avsedd för DC-fläkt. Hmm, låter som ett kul projekt att försöka löda om man lyckas, alternativt oerhört frustrerande om det går fel var köpte du delarna löst?
    Det finns instruktioner m.m. på Homeroasters.org. Jag har ett extra TC4-kort och komponenter (har jag för mig...) som jag kan sälja till självkostnadspris. Då det inte är att rekommendera att börja ”öva” med att löda ett ”skarpt” kort, finns det övningskit med en massa småsaker som man kan testa med. (Ja, jag har extra sådana med... Det kom en hel del små paket från Kina innan de började ta hutlöst betalt för att ta betalt för momsen här i Svea rike...) Sedan finns det en hel del matnyttigt på Kjell.com också...
    Själva komponenterna köpte jag på Digi-Key har jag för mig. Det var inte billigt, men det gick snabbt, då de skickar via UPS till dörren. . Det finns komponentlistor och sådant på Homeroasters...
    Senast redigerat av edtbjon den 2018-08-17 klockan 03:52.

Liknande ämnen

1. Anfim Caimano projekt
    Av Eismannen i forum Kaffekvarnar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2018-07-14, 11:01
  2. Mazzer major projekt
    Av monoce i forum Guider, tips och tricks
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-08-10, 20:42
  3. Projekt: Egen Rost
    Av Nickeh i forum Rostning
    Svar: 32