ECM Technika IV - Profi

bsod

Well-known member
Nyuppgraderad. Eureka Atom kvarnen behövde en tyst kompis.
Och, jösses, ECM:en är ju snudd på ljudlös!
1f290ba17fe00e8a7a4b8fad8df735b7.jpg
a944469a7df4d00aa58952a28e92ca72.jpg


Skickat från min SM-G955F via Tapatalk
 

linusmaxe

Member
Verkligen läckert!

Tittar just nu själv på samma maskin för inköp. Vad fick du för Tamper med i paketet, var den en ordentlig i metall eller en i plast?

Och en annan kanske mer generell fråga, hur mycket utrymme på varje sida om maskinen behövs för att det inte ska bli trångt? Tänker nämligen ställa min i köket nära kaklad vägg och undrar hur nära vägg man kan ställa med tanke på värmeutveckling mm.. ?

/L
 

bsod

Well-known member
Verkligen läckert!

Tittar just nu själv på samma maskin för inköp. Vad fick du för Tamper med i paketet, var den en ordentlig i metall eller en i plast?

Och en annan kanske mer generell fråga, hur mycket utrymme på varje sida om maskinen behövs för att det inte ska bli trångt? Tänker nämligen ställa min i köket nära kaklad vägg och undrar hur nära vägg man kan ställa med tanke på värmeutveckling mm.. ?

/L
Tampern som följer med är en ganska värdelös plastsak. Kanske kan funka i nödfall.
Ang hur mycket utrymme som behövs vet jag inte, då min står fristående. Den blir ju rätt varm när den står på länge, men har inte tänkt på om det är hela vägen runt om...

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk
 
Topp