Vad är det för modell

skott

Member
Hej undrar vad det är för modell storlek på malskivorna
Tack på förhand
Mvh Jörgen
b83843b2113c0fcb70d1f6daf37c9057.jpg


Skickat från min F5321 via Tapatalk
 

skott

Member
Tack för info
vet du vad luigi i modell namnet står för?
Mvh Jörgen

Skickat från min F5321 via Tapatalk
 

hne

Well-known member
Du läser företagsnamnet som om det var modellbeteckning. Luigi är förnamnet på grundaren, Mazzer hans efternamn. S.r.l är en italiensk variant på aktiebolag. Modellbeteckning är vad som står i därför avsedd ruta: Major Electronic.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

skott

Member
Du läser företagsnamnet som om det var modellbeteckning. Luigi är förnamnet på grundaren, Mazzer hans efternamn. S.r.l är en italiensk variant på aktiebolag. Modellbeteckning är vad som står i därför avsedd ruta: Major Electronic.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Äsch så dum jag är naturligtvis är det så
tänkte om det är en gammal modell tror inte att den är bara två år som säljaren säger ser en aning sleten ut jaja tusen tack till er
Mvh Jörgen

Skickat från min F5321 via Tapatalk
 

Jonken

Well-known member
Har en Major Electronic, tyckte om den så mycket att jag köpte en till fast med dosator. Bägge har använts i åratal på café men förutom just repor i lacken är de i fint skick. En sak jag missade när jag köpte #2 är att gängorna i hålen för justeringspinnen är slitna, bara 1 av 5 hål som är helt bra - kan vara värt att kolla även om det är en mindre detalj.
 

skott

Member
Har en Major Electronic, tyckte om den så mycket att jag köpte en till fast med dosator. Bägge har använts i åratal på café men förutom just repor i lacken är de i fint skick. En sak jag missade när jag köpte #2 är att gängorna i hålen för justeringspinnen är slitna, bara 1 av 5 hål som är helt bra - kan vara värt att kolla även om det är en mindre detalj.
Tack för feedbacken.
En nyfiken fråga om vad du gav för någon av dina eller vet vad dom ligger i vet att det är lite beroende av skick och så.
Mvh Jörgen

Skickat från min F5321 via Tapatalk
 

Jonken

Well-known member
Väldigt stort spann mellan de jag sett till salu, allt mellan 2-9 tusen. Electronic brukar vara ett par tusen dyrare, under 4-5 kan man nog vara nöjd.
 

skott

Member
Väldigt stort spann mellan de jag sett till salu, allt mellan 2-9 tusen. Electronic brukar vara ett par tusen dyrare, under 4-5 kan man nog vara nöjd.
Tack igen
sitter inte riktigt i sjön har en compak tusch k 3. Tänker uppgradera med en som har större malskivor.
Mvh Jörgen

Skickat från min F5321 via Tapatalk
 
Topp