Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 9 till 11 av 11
    Det finns en hel del handkvarnar att välja på nuförtiden. Skillnaden mellan dom varierar. Om jag jämför de som jag har så skulle jag direkt under känna hario skerton. Små malskivor, omständig justering och dålig stagning av innre malskiva. Allt det leder till ojämnt malresultat och tråkig användarupplevelse.
    Orphan espresso Lido 2 maler snabbare och jämnare och aergrind by knock maler mimst lika snabbt och jämt, är lättast att ändra malningsgraden och så är den gjord för att passa i aeropressen för enkel transport.
    Using Tapatalk

Junior Member
    Reg.datum
    jan 2018
    Citat Ursprungligen postat av cizeta Visa inlägg
    Det finns en hel del handkvarnar att välja på nuförtiden. Skillnaden mellan dom varierar. Om jag jämför de som jag har så skulle jag direkt under känna hario skerton. Små malskivor, omständig justering och dålig stagning av innre malskiva. Allt det leder till ojämnt malresultat och tråkig användarupplevelse.
    Orphan espresso Lido 2 maler snabbare och jämnare och aergrind by knock maler mimst lika snabbt och jämt, är lättast att ändra malningsgraden och så är den gjord för att passa i aeropressen för enkel transport.
    Grymt tack för beskrivningen! låter ju helt klart som att aergrind är en bra väg att gå!

Lite osäker på modellen. Får kolla upp det

Liknande ämnen

1. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2016-01-05, 20:00
  2. Kapselmaskin köpes
    Av hellgun i forum Köp och sälj
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2013-10-26, 21:52
  3. Kapselmaskin testet
    Av martink78 i forum Hårdvara
    Svar: 55
    Senaste inlägg: 2011-08-10, 17:55
  4. Kapselmaskin skall köpas, vilken rekommenderas?
    Av Martin_Blomberg i forum Espressomaskiner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-20, 14:48

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •