kaffemaskiner,se och nybryggt.nu

Karsten

Member
Såg detta först nu, men är jag som är ägare bakom sidan som hetta kaffemaskiner.se som nu är nybryggt.nu sedan början på 2017. Något speciellt du tänker på? Det går att få reda på hur det går för oss också, jag bloggar årligen om de företag jag är verksam i, och kör med transparenta siffror i verksamheten. Här kan man läsa lite tex (är dock flertalet andra bolag som nämns där med). Hur det går omsättningsmässigt och liknande kan man se här: Dokument: Open Financials Service Supply Scandinavia.
Jag och ett gäng kaffeproffs till är även involverade i en baristautbildning, Scandinavian School of Coffee - det som var själva huvudverksamheten, innan vi tog över e-handeln.

Överlag är korta sammanfattningen att bolaget är aktivt, snittar just nu strax under 3 ordrar per dag, med snabba leveranser på nästan allt (ibland någon beställningsvara, men det är just nu ca 1-2 st per månad), och sortimentet breddas lite kontinuerligt - dock har vi vissa produkter vi har svåra att få in, vilket stör mig, då jag ser en efterfråga på dem.
 
Senast ändrad:

svartvest

Well-known member
Tack för den informationen Karsten. Får ibland frågor av folk om jag vet vad det är för ställe. Har inte handlat än hos er men det kan bli..
 

Karsten

Member
Så lite så. Varmt välkommen att handla när det känns relevant - och har du tankar på vilka kaffebönor vi har sortimentet eller utbudet, säg gärna till, lyssnar och utvecklar det gärna!
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,376
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp