Utförsäljning på Johan och Nyström

svartvest

Well-known member
Klipp från Fb inbjudan:

Information

Kom till Tullinge mellan 8 och 19 för att botanisera i våra gömmor. På 14 år så samlar man på sig så mycket saker att vi inte längre minns*vad syftet var.

Vi har kaffemaskiner och porslin för hemmabaristan. Kaffe för konsumenten, rosteriutrustning för kaffenörden eller kompisgänget som funderar på att starta kafferosteri.

Ja, i princip allt man kan hitta på ett kafferosteri. Priserna är förhandlingsbara och allt ska bort då vi lämnar lokalerna för gott.

Bland pärlorna finns en provrost från 1920, 400kgs silosystem som kan byggas om till garderober, fläktar, stegar, rör och möbler med toppskivor och en jäkla massa smått och gott!

För frågor, maila johan@johanochnystrom.se annars ses vi i Tullinge den 27:E
 

edtbjon

Well-known member
Jag var där vid lunch typ och det hade tydligen varit ännu bättre att vara där tidigt. (Men han sa inte vad jag missade... ;) )
Det fanns en hel del småprylar, koppar etc. Men också några batch brewers, feta kvarnar m.m, allt till skrotvärde. Det var med viss ångest som jag funderade och tackade nej till ett litet renoveringsobjekt, en 3-gruppers LaMarzocco som i och för sig inte fungerade, men som kostade typ en 200-ing.
 
Topp