Vibiemme domobar + Ascaso I-STEEL i-1, 2700 SEK

alkesos

New member
Säljer min espressomaskin Vibiemme domobar som inhandlades här på forumet för några år sedan. Maskinen är ombyggd av den förre ägaren med PID och fungerar bra. Säljer tillsammans med en Ascaso I-STEEL kaffekvarn.

Mer info om espressomaskinen: E61 bryggrupp. Enkelkokare, ej värmeväxlare. Ombyggd med PID-reglering för exakt bryggtemperatur. Mått: ca h35 x b23 x d41 cm. Vikt ca 16 kilo.

Mer info om kaffekvarnen: http://www.magasin11.se/espresso/ascaso-espressokvarnar/kvarn-i-steel-i-1-54-mm-blank.html

Pris: 2700 SEK för espressomaskinen och kaffekvarnen.
Pris Vibiemme domobar: 2200 SEK
Pris Ascaso I-STEEL: 500 SEK

Bifogar egna bilder och bild från förra annonsen.

Finns i Onsala men kan ta med mig maskinen till Göteborgstrakten vid affär.

DSC_0872 (Custom).jpg
IMG_1488.jpg
 

bjuhren

Active member
Hej,

Om maskinen fortfarande finns kvar är jag väldigt intresserad. Tar då gärna både kvarn och maskin.
Du får gärna kontakta mig på bjuhr.per@gmail.com då jag inte är jätteaktiv här på forumet
Du kan även nå mig på 0763363736
 
Senast ändrad:

soulola

Member
finns den kvar ?

Säljer min espressomaskin Vibiemme domobar som inhandlades här på forumet för några år sedan. Maskinen är ombyggd av den förre ägaren med PID och fungerar bra. Säljer tillsammans med en Ascaso I-STEEL kaffekvarn.

Mer info om espressomaskinen: E61 bryggrupp. Enkelkokare, ej värmeväxlare. Ombyggd med PID-reglering för exakt bryggtemperatur. Mått: ca h35 x b23 x d41 cm. Vikt ca 16 kilo.

Mer info om kaffekvarnen: http://www.magasin11.se/espresso/ascaso-espressokvarnar/kvarn-i-steel-i-1-54-mm-blank.html

Pris: 2700 SEK för espressomaskinen och kaffekvarnen.
Pris Vibiemme domobar: 2200 SEK
Pris Ascaso I-STEEL: 500 SEK

Bifogar egna bilder och bild från förra annonsen.

Finns i Onsala men kan ta med mig maskinen till Göteborgstrakten vid affär.

Visa bilaga 14721
Visa bilaga 14722

Hej Ola här , finns Vibiemme kvar eller är den såld ?
0733-181880
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp