Kika på detta från matgeek

Ampalang

Well-known member
Välproducerat som vanligt men han har fortfarande ingen vidare koll på kaffe enligt mig. (Sett ur en kaffenörds ögon då förstås)
 

svartvest

Well-known member
Det är kul att han visar upp mikrorosterierna för den större allmänheten. Men våg skulle han behöva lära sig att använda..
 

henrik82

Well-known member
Ja han är duktig på mat, men nästan varenda gång han gör en kafferelaterad video får jag en klump i magen. Jag vet att han har en bra våg och en helt okej kvarn men han använder dom nästan aldrig. Så borde han bjuda in folk på kaffe för han har aldeles för mycket och det blir ju dåligt innan han hinner dricka upp det....
 

bauta

Well-known member
Ja han är duktig på mat, men nästan varenda gång han gör en kafferelaterad video får jag en klump i magen. Jag vet att han har en bra våg och en helt okej kvarn men han använder dom nästan aldrig. Så borde han bjuda in folk på kaffe för han har aldeles för mycket och det blir ju dåligt innan han hinner dricka upp det....
Precis vad jag tänkt oxo, henrik82

Skickat från min SGP771 via Tapatalk
 

edtbjon

Well-known member
Va're inte samma snubbe som höll på att ställa in sin nya kvarn med "extra special" kaffe för typ 1500.- kilot för att slutligen komma fram till att kaffet var det minsann inget fel på.
(Det är absolut inget fel på Per N. som rostade det utmärkta kaffet jag refererar till, men kanske man kan kräva lite kontakt med jordytan av den som påstår sig vara expert.)
 

Forumstatistik

Trådar
14,631
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp