Profitec 700 v ECM Synchronica V IZZO Alex duetto

magho403

Well-known member
Med EVO versionen verkar de ju ha korrigerat det största klagomålet på Alex Duetton vilket har varit avståndet mellan gruppen och spillbrickan. Nu är det inte lika trångt där längre. Jag kan inte påstå att jag gillar utseendet på den dock.
 

Zeus

Member
Tack för länken till de nya Duetto IV och Duetto IV Evo, aLx. @magho403: Jag håller med dig angående utseendet på Evo, jag gillar det inte (en spontan, första reaktion). Har ECM Synchronika en "vinkel" på steam- and hot water wands, så att dessa inte kan komma i kontakt med framsidan på maskinen (för att undvika repor)?
 

henrik82

Well-known member
Vad tänkte dom på när om gjorde EVO versionen? Är det designen bakom Fiat Multipla som har varit på besök? Sen en fråga som är nästan samma som Zeus, hur stor risk är det att du kör in ång- och varmvatten armarna i maskinen så att du få repor i den? känns inte som att det är ett jätte problem eller?
 

magho403

Well-known member
Vad tänkte dom på när om gjorde EVO versionen? Är det designen bakom Fiat Multipla som har varit på besök? Sen en fråga som är nästan samma som Zeus, hur stor risk är det att du kör in ång- och varmvatten armarna i maskinen så att du få repor i den? känns inte som att det är ett jätte problem eller?

Kanske en eldig italienare som viftar lite för yvigt med armarna kan lyckas med detta?? :lol:
 

magho403

Well-known member
Kul att även Profitec gör en svart version. Jag gillar Rockets R60V med svarta sidor men tryckprofilering och svarta sidor är inte värt de extra slantarna de begär för den maskinen. Jag hoppas att Profitecen är vettigare prissatt.
 

henrik82

Well-known member
Jag tror inte att det är Profitec som leverera dom i svart. Bilderna kommer från australienska butiker och custom är väldigt stort där.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp