Problem med Quickmill Andreja Premium

Hejkanin

New member
Hej,
Jag köpte en begagnad Quickmill Andreja Premium idag som ägaren visade alla funktioner på och den verkade funka då. Nu när jag har den hemma och slog på den så lyser den vänstra gröna lampan otroligt svagt och flimrar lite. Den röda lampan börjar lysa och maskinen börjar värmas. När den är tillräckligt varm så börjar den tredje gröna lampan att lysa (starkt) och den börjar pendla mellan den gröna och den röda. Jag testar varmvattenkranen och ångröret och båda funkar klockrent! När jag sedan ska testa att bara spola vatten med maskinen så börjar den spola vatten i drygt 5 sekunder, sedan slocknar alla lampor (förutom den första gröna som fortfarande lyser lika svagt), pumpen slutar låta och den slutar spola vatten. Nu har jag låtit maskinen stå fortsatt på och då verkar det som att även värmeelementet har stängts av, då maskinen är avsevärt svalare nu.

Vad kan det vara som har hänt? Är det elektronikboxen som det är något fel med eller vad skulle det kunna vara? Ingen av funktionerna fungerar efter att den slog av sig själv.

Tacksam för all hjälp!
 
Topp