Tips på avställningsbord till min kaffehörna

asharidu

Well-known member
Hej,

Jag håller på och bygger hus kommer få min lilla kaffehörna, se placeringen på kaffehörnan -->


Behöver tips på avställningsbord/Bänk/ till min kaffehörna köket kommer vara i ek och köksön grått.

Har ni tips på någon snygg avställningsbord?

Har ni tips på bättre placering av kaffehörnan? får tyvärr inte placera maskinen i köksön eller på bänken mittemot köksön :(.


Avställningsbordet behöver vara så pass stor att jag får plats eventuellt följande maskiner.
Har inte bestämt mig vad jag ska köpa in för maskin.
ECM Synchronika eller Profitec pro 700
Mahlkönig k30 eller Profitec grinder Prot64
 
Senast ändrad:

svartvest

Well-known member
Som jag förstår så har du den markerade väggen på ritningen. Det är ditt kök på bilden tänker jag att man i samband med köket gör en bänk i köksinredningen. Vi gjorde en köksö med 60 och 40 lådor och i mitten ett hål för kökspall och ljusinsläpp. Du skulle kunna ha samma ev sätt den på hjul och funktionen skulle öka att göra om det till långbord..
 

asharidu

Well-known member
Som jag förstår så har du den markerade väggen på ritningen. Det är ditt kök på bilden tänker jag att man i samband med köket gör en bänk i köksinredningen. Vi gjorde en köksö med 60 och 40 lådor och i mitten ett hål för kökspall och ljusinsläpp. Du skulle kunna ha samma ev sätt den på hjul och funktionen skulle öka att göra om det till långbord..
Tack för tipset ska kolla runt lite på fler idéer.

Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp