Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Annika_B

Annika_B

Hej!

Annika heter jag och har varit medlem ett tag men inte skrivit någon presentation. Jag är 24 år ung och singel. Bosatt i Lund. Arbetar som ekonom inom en mycket spännande bransch.
    Jag vill väl inte säga att kaffe är ett direkt intresse men jag villl lära mig hantverket och njuta av den perfekta koppen. Därför hänger jag här och jag är tacksam för alla tips jag får från RiktigtKaffe.se.

Mina intressen är: hundrar, andra djur, sport, musik, dans, online spel, läsning och brevskrivning.
    Senast redigerat av Annika_B den 2017-01-24 klockan 10:43.

Senior Member
    Reg.datum
    jul 2007
    Kul att du presenterar dig

Själv är jag nördarnas nörd när det gäller allt vilket resulterar i att jag således blir nyfiken av anledningen till länken du har lagt in?

Senior Member
    Reg.datum
    mar 2014
    Ja eller hur... En sån där länk som... "Nu ska vi se här" påminner om ett sånt där pappersrör man köper på Buttericks, "Det här är kul, stick in fingret här". Men va f-n heter en sån pryl???

Tack för era kommentarer. Hoppas på nya bekantskaper.

Hejsan,
    Ursäkta för reklam))) Nu har jag nytt jobb. Arbetar jag på nättbutik Lekmer. Du kan få en rabattkod från lekmer på siten. Välkommen

Citat Ursprungligen postat av Annika_B Visa inlägg
    Hej!

Annika heter jag och har varit medlem ett tag men inte skrivit någon presentation. Jag är 24 år ung och singel. Bosatt i Lund. Arbetar som ekonom inom en mycket spännande bransch.
    Jag vill väl inte säga att kaffe är ett direkt intresse men jag villl lära mig hantverket och njuta av den perfekta koppen. Därför hänger jag här och jag är tacksam för alla tips jag får från RiktigtKaffe.se.

Mina intressen är: hundrar, andra djur, sport, musik, dans, online spel, läsning och brevskrivning.
    Verkar vara ett nytt sätt att lägga in reklam/Spam. Ge sken av att vara intresserad men lägga in gömda länkar till spelsiter eller annat skräp.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •