S: Compak K3 Touch

bjsulla

Well-known member
Säljer nu min Compak K3 Touch från 2010 om intresse finns.

Kvarnen fungerar felfritt och jag har gjort en total rengöring av den så det är bara sätta igång och mala espressokaffe. Malskivorna är fräscha och de skavanker som finns är att "gafflarna" för att hålla portafiltret tyvärr saknas eftersom jag tidigare skruvat bort dem då jag har haft en tratt till filtret för att slippa onödigt spill, det är även ett glapp mellan plasten och kvarnhuset vilket syns på en av bilderna.

Säljer helst kvarnen lokalt då jag saknar originalkartong och vill helst slippa jobbet med att behöva skicka iväg den.

Prisidé 1000 kr.

Compak (1 of 6).jpgCompak (2 of 6).jpgCompak (3 of 6).jpgCompak (4 of 6).jpgCompak (5 of 6).jpgCompak (6 of 6).jpg
 
Senast ändrad:

WHITEBOW

New member
Hej!

Finns kvarnen kvar?

MvH /Per Björklund

Säljer nu min Compak K3 Touch från 2010 om intresse finns.

Kvarnen fungerar felfritt och jag har gjort en total rengöring av den så det är bara sätta igång och mala espressokaffe. Malskivorna är fräscha och de skavanker som finns är att "gafflarna" för att hålla portafiltret tyvärr saknas eftersom jag tidigare skruvat bort dem då jag har haft en tratt till filtret för att slippa onödigt spill, det är även ett glapp mellan plasten och kvarnhuset vilket syns på en av bilderna.

Säljer helst kvarnen lokalt då jag saknar originalkartong och vill helst slippa jobbet med att behöva skicka iväg den.

Prisidé 1000 kr.

Visa bilaga 14251Visa bilaga 14252Visa bilaga 14253Visa bilaga 14254Visa bilaga 14255Visa bilaga 14256
 

WHITEBOW

New member
Finemang och den fungerar fint i övrigt?

Du ville inte skicka den har jag förstått? Isf om du skulle kunna lämna den på MAF arkitektkontor, storgatan 24, så fixar jag skjuts åt den därifrån ner till Umeå =) Har du swisch?

Med vänliga hälsningar
Per Björklund
 

bjsulla

Well-known member
Den fungerar helt utan problem. Kan nämna att jag själv var lite besviken över den lilla skillnad det gjorde i smak när jag bytte upp mig till en betydligt dyrare kvarn.

Skickar övrig information som ett meddelande.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp