The RAFINO

henrik82

Well-known member
Då var den i mål med 288%:

Nu är det bara att sitta och vänta på att den ska dyka upp i brevlådan :)
 
Senast ändrad:

svartvest

Well-known member
Nej skall vi ta kaffe på det och göra helg..var och malde Kenya kaffe på en Ek43 i olika Aeropress recept så jag har ett antal olika bryggningar att göra i helgen.
 

svartvest

Well-known member
Nej tyvärr det finns en i Skellefteå än så länge..så jag smörade in mig och fick mala det. Men den skulle passa in på mitt nya kaffehörn av köket..kan man lägga in det i kökskostnaden???
 

henrik82

Well-known member
Helt klart att du kan, det är ju som vilken köksapparat som helst, ser det som en blender fast för kaffebönor ;)
 

ArcticDreamers Rapture

Well-known member
Nej tyvärr det finns en i Skellefteå än så länge..så jag smörade in mig och fick mala det. Men den skulle passa in på mitt nya kaffehörn av köket..kan man lägga in det i kökskostnaden???

När jag var på Öland med särbon och hälsa på mina föräldrar så var vi på Gårdby cafe! (Mycket trevligt kaffe+antikaffär) Dom serverar kaffe och goda smörgåsar, kakor. De säljer dessutom kaffe, fin choklad och fin lakrits! Det sistnämnda åxå ett litet nördintresse jag har!:lol: Vad ser jag bakom disken???? En EK43!! (Guldbronz var den åxå! Jäkligt snygg!)Säger snabbt till särbon och mor vad det är för kvarn!, och säger på skoj, det är dags för ett beställningsjobb!!!
 

henrik82

Well-known member
Du får ett mail från dom som innehåller en länk där du fyller in alla dessa uppgifter, det kan någon dag innan det kommer.
 

henrik82

Well-known member
Det är 3 år sen jag blev medlem på kickstarter, så jag minns inte riktigt hur man gick till väga, dem har iallafall dragit pengar från mig. Men när ni registrerade er fick nig fylla i kontokort och adress m.m. då?
 

triss

Active member
Nu har pengarna dragits för mig också, 780 kr för Barista Plus. Jag kollade med dom vad som händer nu och fick det här som svar. Så n är det väl bara att vänta på att dom hör av sig.

---

Hi Thomas,
Kickstarter would have charged your card at the end of the campaign, so there is nothing else to do form your end.
We are working now to finalize the tooling and start manufacturing. Once we are closer to the shipping date we will send you a survey to fill out that will get your shipping address.

Let me know if you have any other questions.
Adam.

----
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp