Sidan 1 av 14 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 8 av 111

Ämne: The RAFINO

The RAFINO

Några som har gjort en kaffe sikt. Skulle vara intresant att testa.
    https://www.kickstarter.com/projects...efining-system

Senior Member svartvests avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    Vilken grej skulle vara intressant att prova..

VILL HA!!! Hoppas den börjar säljas i Sverige. Då blir det ett säkert köp!

Det är ju bara att du stödjer dem, det saknas ju ca 10k CAD (63k Kr) och 23 dagar kvar. Ända sättet att det blir verklighet är ju om dem får in pengarna.
    Om det inte går i mål så har man ändå inte förlorat några pengar. Jag själv har gått in med 105 CAD + 15 CAD för frakt. Jag har varit med och bidragit på några andra saker på Kickstarter och varit väldigt nöjd allt

En annan viktig fråga, är det någon som vet vad det är för bryggare dem har?

Hur går man in med pengar? Jag gör det gärna! Den verkar bra, är snygg samt att jag vill stödja andra kaffenördars projekt! Det som jag gillar är att man siktar bort både de stora partiklarna samt fines! Kvar blir partiklar i lagom storlek! Dåck fattar jag inte hur detta skall gälla olika malningar, eller dom kanske tänker att man ska kunna köpa olika siktskivor med olika storlekar!? (Ska kolla filmen igen)

Betyder CAD kanadensiska dollar?
    Senast redigerat av ArcticDreamers Rapture den 2016-03-22 klockan 22:23.

För att börja från slutet på dina frågor, det är 8 olika siktskivor 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900 och 1000. Du kan stödja detta projektet genom att välja en av dem olika nivåerna den jag har valt heter "The barista" och innehåller alla 8 siktskivorna sen finns det en som heter "The Coffee Geek" den innehåller 400, 600, 800 och 1000, sen är det den lilla "The Coffee Lover" som innerhåller 400 och 800. Jag har för mig att du bara trycker på en du vill satsa på och sen kommer du vidare så att du kan fylla in alla dina uppgifter. Om projektet lyckas så dras pengarna samma dag som det avslutats (14 april om jag inte är helt ute och cyklar), annars så händer ingenting. Sen går det en tid och du har nästa glömt av det så kommer det en avi på posten (augusti säger dem och det brukar stämma) som säger att du har en ny kaffe pryl att hämta

Senior Member TTobbes avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Helt klart en vill ha pryl. Dock ingen möjlighet att spendera pengar då jag går på CSN.
    Som min 6åriga dotter sa "Du och din jävla kaffemaskin"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •