The RAFINO

henrik82

Well-known member
Jag tror att jag har fått min nu, men jag jobbade sent idag så jag får inte reda på det förens imorgon. Någon annan som fått mystiskt paket från Kina? Lägger så klar upp bilder så fort jag har öppnat den :coffee:
 

henrik82

Well-known member
Nej det får bli imorgon, men jag testade den på både min Vario W (nästan helt nya malskivor) ock Lido3 och det känns inte helt bra att säga att lidon gör ett bättre jobb :blink:. Dock va testen på väldigt gammalt kaffe.
 

wheelie87

Active member
Jag hittar inte ens nån info om den. Kickstarter-sidan om rafino finns, men nu hade den bytt namn va? Vart hittar man senaste och aktuella hemidan?
 

svartvest

Well-known member
Kruve heter Rafino nu och på kickstarter står det så här: Thanks for your patience. It may still take a couple days to get your tracking info, unfortunately the automated system has not been cooperating and some people did not receive tracking numbers even though the items were shipped. As this is a batch shipment from the logistics warehouse we do not have a way to check things on the fly. Please wait till Monday, if you don’t get a tracking number by then please let us know. Thanks.
 

triss

Active member
Jag har fått meddelande att den är på väg för en vecka sedan med spårningsnummer m m. Men än verkar den inte ha kommit till Sverige.
 

svartvest

Well-known member
När jag söker med appen så är den frusen i samma läge. Men går jag via länken så får jag meddelandet att det är postnord. Ringer man postnord har de ingen aning om paketet...men jag ger det några dagar till.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp