Köpes: Mahlkönig Vario Home

luddast

Member
Hej du med en Mahlkönig Vario ståendes hemma!

Jag vet att du är sugen på att uppgradera till en bättre kvarn. Det är du alltid. Så varför inte sälja din till mig och göra slag i saken direkt? Jag bor i Umeåtrakten men står för eventuell frakt då du troligtvis bor någon annanstans.

Har du en likvärdig kvarn i liknande prisklass, eller dyrare och bättre, kan du försöka övertala mig om att jag ska köpa din istället. :lol:

Allt gott!
 

BloodyMezzo

Well-known member
You sir, are funny. :) Var det där ditt första inlägg så passar jag på att önska välkommen. Nej, jag har tyvärr ingen Vario. Dock är jag sugen på att uppgradera jag med.
 

luddast

Member
Tack så mycket! Det var mitt första inlägg. Men har tittat in på avstånd en längre stund. Har märkt att forumet lutar mer åt espresso och jag mer åt brygg. Men roligt att läsa det som skrivs ändå. Alltid lär man sig något skoj!
 

svartvest

Well-known member
Ja det är en lutning åt espresso..och det var väldigt mycket i forumet start. Nu skall jag nog säga att brygg av olika slag speglas regelbundet. Använd sök om du undrar om något speciellt.
 

luddast

Member
Har sätt att det finns en hel del för brygg också. Och jag gillar egentligen det mesta. Nog kan det hända att det står en Rancilio Silvia i köket som jag brottas med ibland. Det är gott att det finns ett forum för likasinnade. :lol:
 

martink78

Well-known member
Det finns bryggare också, men vi har inte lika mycket att prata om eftersom det inte är så mycket utrustning som för espresso. :D
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp