Rekommendera bra maskin till E.S.E pods

Svard

Active member
Hej, nu har min Jura Impressa X7 somnat in, sist jag kollade hade den gjort 15 787 shoots. Nu har jag tagit fram La Pavoni och den fungerar som vanligt men jag skulle vilja ha en bekvämare maskin på morgon och den skall göra god espresso. Jag har haft en maskin som hette Spresso 123 och den gjorde god espresso. Kan ni rekommendera en tillfällig maskin som är bekväm tills jag bestämt vad jag gör med Juran.
 

UbbeK

Well-known member
En Brunopasso kanske. Har tyvärr ingen erfarenhet av maskinen. Men de brukar dyka upp på Blocket lite titt som tätt.
cofffe-maker-1_chdwk_48.jpg
 

cizeta

Well-known member
Jag har haft en Brunopasso. Grym maskin om man vill göra det enkelt för sig. Och helt ok ångfunktion för att vara en podmaskin.
Jag köpte min begagnad och den började läcka efter två år.
Intresset för en podmaskin försvann, men om det är det man vill ha så har jag aldrig sett en bättre.
 

Svard

Active member
Tack för tipsen.
Jag kollade på Blocket men den var såld. Någon här på forumet som säljer sin Brunopasso?
 

Svard

Active member
Brunopasso är jag intresserad av. Om jag misslyckas helt med Senseo vill jag köpa din Brunopasso.
Nu har jag fått veta att det finns ett speciellt Espressotillbehör, en podshållare med större motstånd och släpper igenom mindre mängd vatten. Jag har beställt den och ger den en sista chans. OM det inte blir bra vill jag köpa din Brunopasso.
Vad tycker du själv? Får du ut en skaplig espresso ur Brunopasso? Vilka pods tycker du är goda?
 

GZ

Member

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp