Giotto till salu.

orvadet

Well-known member
Nån som är sugen på en (tror ECM) giotto?
Fungerar bra förutom tryckmätaren som verkar delvis igensatt, (går upp en bit och stannar där en stund).
Den har stått i ca 3 år utan att användas så kanske är därför, dock är trycket ok värme ok.
blindfilter och single, dubbel, trippel portafilter samt bottomless, kan finnas fler handtag också.
Hyfsat säker på att originalförpackningen finns också.
Säljes pga av att jag kör kalita dropcoffe och när jag är riktigt lat så blir Jura Z9 kaffe.

5000:- + eventuell frakt.

Vid riktigt snabb och smidig affär kan jag skicka med en kvarn. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en i "rocky segmentet (50mm)".
Kan levereras i Lkpg-Mjölby-Motala-Norrköping området.
 

mert91

Member
Nån som är sugen på en (tror ECM) giotto?
Fungerar bra förutom tryckmätaren som verkar delvis igensatt, (går upp en bit och stannar där en stund).
Den har stått i ca 3 år utan att användas så kanske är därför, dock är trycket ok värme ok.
blindfilter och single, dubbel, trippel portafilter samt bottomless, kan finnas fler handtag också.
Hyfsat säker på att originalförpackningen finns också.
Säljes pga av att jag kör kalita dropcoffe och när jag är riktigt lat så blir Jura Z9 kaffe.

5000:- + eventuell frakt.

Vid riktigt snabb och smidig affär kan jag skicka med en kvarn. Kommer inte ihåg vad den heter men det är en i "rocky segmentet (50mm)".
Kan levereras i Lkpg-Mjölby-Motala-Norrköping området.

Hej, vad för kvarn är det mer exakt?
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,330
Senaste medlemmen
Klosse
Topp