Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Utbildning

Junior Member
    Reg.datum
    apr 2015

Utbildning

Mitt namn är Wiliam och jag driver cafeskolan.se tillsammans med en vän. Kolla in vår hemsida om ni vill ha lite tips om kaffe. Vi erbjuder också Sveriges enda veckokurs för barista! http://www.cafeskolan.se/

Hej William! Kollande in sidan för cafeskolan.se och blev inte riktigt klok. Vilka är ni? Finns inte ett namn över vilka Ni är som vill lära ut konsten att behandla vår så älskade dryck med den kärlek den kräver. Vad jag ser och kan läsa på sidan så ser det mest ut som att Ni vill rida på Helsingborgs goda kafferykte, kanske då i brist på eget. Kaffesverige är inte så stort så vilka är Ni, vad har Ni gjort tidigare, hur många aktiva år som Barista, hur många Barista Cup under bältet? Frågor, frågor....

Tacksam för svar!

Senior Member Gringubbens avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av cafeskolan Visa inlägg
    Mitt namn är Wiliam och jag driver cafeskolan.se tillsammans med en vän. Kolla in vår hemsida om ni vill ha lite tips om kaffe. Vi erbjuder också Sveriges enda veckokurs för barista! http://www.cafeskolan.se/
    Roligt, men det var som sagt lite för litet info om er själva. För övrigt bör man göra en spell-check innan man lägger upp en hemsida om man vill att den ska se proffsig ut.
    En dubbel på morgonen=Jag är på gång. En dubbel till=Ready to rock.

Caféskolan ser ut att drivas av två killar som heter Karsten Deppert och Johan Aridun. Oklart hur deras kaffe-CV ser ut, vilket är lite trist med tanke på att kurserna ser ambitiösa ut. Kan säkert vara en bra utbildning de som vill komma in i cafébranschen.

Liknande ämnen

1. Barista utbildning?
    Av jkjk i forum Jobb
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-08-15, 11:57
  2. Utbildning / Kurser
    Av treefinger i forum Stockholm
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 19:29
  3. Diplomerad utbildning
    Av Neo i forum Jobb
    Svar: 9