Säljes: Expobar Brewtus II

Pajen

Member
Espressomaskinen är till salu!

Expobar Brewtus II
Dubbelkokarmaskin med PID styrning av bryggkokaren, E61 bryggrupp. Vattenmatning via tank eller fastvatten. Regelbundet avkalkad och rengjord. En maskin med betydligt bättre stabilitet och möjligheter än vanliga instegsmaskiner utan att för den skullen vara svårare att använda (hade en Silvia innan denna). Köp en bättre maskin direkt och skjut på uppgraderingstankarna lite längre :lol:

Levereras rengjord och nyavkalkad med orginal dubbelspout portafilter samt enkel- och dubbelkorg. Vid smidig affär skickar jag med ett La marzocco naket portafilter med en VST 20g ridgeless korg.
Pris: 5500kr

brewtus II.jpg
Kvarnen på bilden ingår tyvärr inte, är redan såld.

Maskinen finns för påseende och provkörning utanför Vingåker, mellan Örebro och Katrineholm. Eventuell frakt kan diskuteras vid seriöst intresse.

För utförligare beskrivning, frågor och bud: kontakta mig på mail eller PM.
perjohan.hjelm "snabel-a" outlook.com

//Per-Johan
 

Kempe4ever

New member
Tjena!

Är intresserad av espressomaskinen. Bjuder 5500 för rubb och stubb om den finns kvar

Problemet är att jag bor i Örebro C och saknar bil, du har möjligvis inte vägarna förbi örebro i veckan eller så?

MVH THEODOR LÖTHMAN
 

Vekktah

Member
Finns den kvar? Kan lösa fraktproblemet. Behöver bara måtten. Ska googla på det, men har noterat att återförsäljare ibland uppger fel mått.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,666
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp