Säljes Brasilia kaffemaskin.... och Rockykvarn

HE

Well-known member
*SÅLD* Säljes Brasilia kaffemaskin.... och Rockykvarn

Hej!
Nu var det länge sedan man skrev på det här forumet hoppas det är gott med er, känner fortfarande igen lite namn och ansikten.... Jag har inte gett upp kaffet och rostningen men livet har gått vidare och nya utmaningar tagit vid.
Jag har fått en Brasilia kaffemaskin engruppare på halsen. tänkte kolla om det fanns nåt intresse här på RK innan jag lägger ut den på blocket. Maskinen har varit sparsamt körd de sista åren så den kan behöva en genomkörare i vattensystemet. Tänker att den glade köparen vill pilla med det, då det liksom ingår i processen när man vill lära känna sin nya maskin...
Det följer med lite espresso och cappuccinokoppar med fat, samt en låda för kaffesumpen som kaffemaskinen står på.
Du får med en rejäl tamper också och inte att förglömma plasttampern som borde vara original.

Säljer även en Rancilio Rocky utan doser.

Jag tänker att Brasilian ligger på ca 4000kr med alla tillbehör och Rockyn 1000kr. Jag tänker också att det går att pruta en tia eller två....
Jag behöver sälja Brasilian i första hand och rockyn efter det, om ingen är sugen på ett paketpris....
Grejerna finns i Stockholms södra förorter.
Mvh, Henrik
 

Bilagor

  • IMG_1142.JPG
    IMG_1142.JPG
    44.2 KB · Visningar: 112
  • IMG_1143.JPG
    IMG_1143.JPG
    40.2 KB · Visningar: 62
Senast ändrad:
Topp