[Säljes] Kvarn + basplatta

mars

Active member
Hej!

Nu är det dags för resterande kaffeutrustning att säljas.
Till salu finns nu en Gaggia MDF-2 kvarn i svart med silvrig frontplatta och en svart Gaggia basplatta modell 9001.

MDF2:an är i riktigt fint yttre och inre skick. Malskivorna såg ut att knappt varit använda när jag köpte kvarnen. Kvarnen har jag plockat isär ett par gånger och rengjort manuellt och även med rengöringskristaller vid behov.
Jag köpte kvarnen för ca 1 år sedan och använde den fram tills jag köpte en Rancilio Rocky.
Sedan dess har den bara stått. Den har tillverkningsdatum vecka 43 år 2008.
Jag vet inte hur länge kvarnen stått på hyllan innan den såldes men den tidigare ägaren hade haft den i lite över 2 år när jag köpte den av denne.

Basplattan är i fint skick utan skador eller några större repor.
Knockboxen är oanvänd så trärullen är i mycket fint skick.

Vad vill jag då har för dessa saker?
Pris för kvarnen är 800kr inklusive frakt med Schenker. Hämtpris 700kr.
Basplattan vill jag ha 400kr för inklusive frakt. Hämtpris 300kr.

Grejorna finns i Lerum 2 mil utanför Göteborg men jag kan eventuellt mötas upp i Göteborg för affär.
Gaggia Classicmaskinen på bilden är såld.

Mvh
Magnus


Image__2.jpg

Image__3.jpg
 

mars

Active member
Kvarnen är nu såld.
Basplattan finns dock kvar och är prissänkt litegrann.
Hämtpris 250kr eller om basplattan skall skickas inom Sverige blir det 350kr inklusive frakt.
 
Senast ändrad:

MrMilli

New member
Hej!

Nu är det dags för resterande kaffeutrustning att säljas.
Till salu finns nu en Gaggia MDF-2 kvarn i svart med silvrig frontplatta och en svart Gaggia basplatta modell 9001.

MDF2:an är i riktigt fint yttre och inre skick. Malskivorna såg ut att knappt varit använda när jag köpte kvarnen. Kvarnen har jag plockat isär ett par gånger och rengjort manuellt och även med rengöringskristaller vid behov.
Jag köpte kvarnen för ca 1 år sedan och använde den fram tills jag köpte en Rancilio Rocky.
Sedan dess har den bara stått. Den har tillverkningsdatum vecka 43 år 2008.
Jag vet inte hur länge kvarnen stått på hyllan innan den såldes men den tidigare ägaren hade haft den i lite över 2 år när jag köpte den av denne.

Basplattan är i fint skick utan skador eller några större repor.
Knockboxen är oanvänd så trärullen är i mycket fint skick.

Vad vill jag då har för dessa saker?
Pris för kvarnen är 800kr inklusive frakt med Schenker. Hämtpris 700kr.
Basplattan vill jag ha 400kr för inklusive frakt. Hämtpris 300kr.

Grejorna finns i Lerum 2 mil utanför Göteborg men jag kan eventuellt mötas upp i Göteborg för affär.
Gaggia Classicmaskinen på bilden är såld.

Mvh
Magnus


Visa bilaga 13683

Visa bilaga 13684

Hej!
Har du kvar basplattan? Jag kommer gärna och kollar på den i så fall...
/Marcello
 

mars

Active member
Hej Marcello,

Basplattan finns kvar.
Bor du i närheten av Lerum och vilka dagar/tider kan du träffas?

Mvh
Magnus
 

MrMilli

New member
Grymt! Jag bor i Ale kommun. Norr om Göteborg och just nu har jag höstlov. Inte helt omöjligt att jag tar med ungarna till badpalatset nu i dagarna. När passar det att komma? Och vad är det för mått på den förresten?
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,353
Senaste medlemmen
Massor
Topp