Resultat 1 till 3 av 3

App för att betygsätta caféer

Finns massor av Rating-sidor, det är jag medveten om, och jag hittade en rating-app för cafeer på appstore.
    Sitter nu på ett cafe i sthlm och fick in en cappu stor som en oversized latte, som dessutom var så pass skållhet att det inte kommer gå att dricka på 15-20 min. Hade väl inga större förväntningar när jag klev in här, men kom igen? Får man servera sånt?

Finns det behov av en rating-app för caféer med inriktning på kaffe-kvalitén?
    Kanske med chans för café ägaren att återkoppla och förbättra sig (om intresset finns?)

mvH Patrik

Jag brukar recensera på Yelp och då också kommentera hur kaffet var, om jag nu drack en kaffe på det stället. Har nästan bara recenserat middagar men det är en annan femma. Många caféer brukar läsa kommentarerna på Yelp har jag hört. Förhoppningsvis förbättrar de sig också!

Kolla in nystartade ratebean.com, som har riktat in sig på just kaffe-kvalitén.
    Skriver om kaffe på gothenburg coffee och A blog about coffee. Världens första hemsida för att betygsätta och recensera kaféer som endast serverar specialkaffe - ratebean.com.

Liknande ämnen

1. Kaffe app for Android?
    Av Tobias Abrahamsen i forum Allmänt om kaffe
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2011-02-03, 12:18
  2. Intelligentsia iPhone app
    Av kaffe med slice i forum Hantverket
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 23:33
  3. Leverantörer för caféer?
    Av fotogenicco i forum Mjukvara
    Svar: 3