Erfarenhet med Zinzino

CoffeeKing

New member
Någon som har erfarenhet med Zinzino och kaffet de distribuerar Rombouts & Malongo? De levererar espressomaskiner "oneCup" pods systemet.
 

Stam60

New member
Hej
Jag har en podsmaskin från Zinzino, ruskigt bra kaffe som distribubueras av Rombouts malongo detta är ett erkänt bra kaffe som serveras på krogar som har många guide Michelin stjärnor och det är en kvalit'estämpel om nått, det finns många sorter att välja av, många av dom är även fairtrade kaffe vilket är svårt att få på just kaffe, men allt ligger i varje människas smak, det har tidigare bara varit espresso men nu har över ett longcoffe tagit fram så det skall passa alla, vill ni har mer information så skicka ett meddelande så får ni det där
 

svartvest

Well-known member
Hej
Jag har en podsmaskin från Zinzino, ruskigt bra kaffe som distribubueras av Rombouts malongo detta är ett erkänt bra kaffe som serveras på krogar som har många guide Michelin stjärnor och det är en kvalit'estämpel om nått, det finns många sorter att välja av, många av dom är även fairtrade kaffe vilket är svårt att få på just kaffe, men allt ligger i varje människas smak, det har tidigare bara varit espresso men nu har över ett longcoffe tagit fram så det skall passa alla, vill ni har mer information så skicka ett meddelande så får ni det där


Michelin stjärnor säger inte något om kaffet som serveras på en bra krog, maten och service är det som mäts. Podskaffe är inte ett erkänt bra kaffe det är min upplevelse. Vad stöder du detta på??
 

maartyn

Active member
Zinzino bygger på så kallad MLM (pyramidförsäljning). Dyra maskiner och dyra kapslar som förmodligen inte serveras på särskilt många Michelinrestauranger. Kvalitén är dock säkert i nivå med andra kapselsystem.
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp