Eco COFFEE, Bags UF, SINCE 2013

henrik82

Well-known member
Hej kära kaffe vänner.

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna detta men måste har varit riktigt elak år 2013.
Ja då undrar ni förstås vad jag pratar om, jo det ska jag nu berätta för er.
Då jag har fått en massa fina julklappar av alla och tror att jag har varit världes snällaste så öppnar jag mitt sista paket som jag fick av min svärmor (som jag för övrigt kommer mycket bra överens med och till och med fått till att börja köpa "fin" kaffe d.v.s J&N m.m.), i detta paketet hittar jag en papplåda med trycket:
Eco
Coffee
-Bags UF-
Since 2013

Det första som jag tänker är ju så klart att hon har gett mig något fint kaffe, för jag missade Bags UF, döm till min förvåning när jag öppnar denna lilla papp förpackning och finner något som ser ut att vara The påsar:blink:, men nej då det är kaffe påsar.

DSC_1397.jpg
Förpackningen och "Kaffe påsen"

Men då kommer man ju till den viktiga frågan, hur smakar då detta "kaffe", inte så mycket faktiskt, det är någon lam avslagen smak av kaffe där men inte mycket mer, typ lite som en avslagen öl eller nej den smaker mer, men lite åt det hållet iallafall.

Men till min kära svärmors försvar så bör det ju tilläggas att hon va på en julmarknad och fick syn på dessa då kunde hon ju inte bara låta bli att köpa dom till mig, sen fick jag två goda öl också så så hemsk kan jag inta ha varit.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp