Kaffecompagniet?

Giotto

Member
Hallå! Har beställt lite filter,kaffe o annat från Kaffecompagniet. Vid leverans saknades artikel, eftersom man betalar i förskott känns det sådär men vi får se hur dom hanterar det.
Eftersom det var min första beställning hos detta företag är ju första intrycket inte det bästa.:mad:

Vad har ni andra för erfarenhet om Kaffecompagniet?
 

svartvest

Well-known member
Bara gott, väldigt trevligt affär. Ring och kolla med dom när jag är nere så blir det ett besök, har för mig att de har en ny adress.
 

later

Well-known member
Hallå! Har beställt lite filter,kaffe o annat från Kaffecompagniet. Vid leverans saknades artikel, eftersom man betalar i förskott känns det sådär men vi får se hur dom hanterar det.
Eftersom det var min första beställning hos detta företag är ju första intrycket inte det bästa.:mad:

Vad har ni andra för erfarenhet om Kaffecompagniet?
inga problem, ett utmärkt företag i toppklass.
 

weeklund

Active member
Har testat lite olika företag och Kaffecompagniet är i min mening det bästa. Aldrig haft några negativa erfarenheter därifrån. Jättetrevlig personal och snabb leverans!
 

Rajtin

Member
Bara gott att säga om kaffecomp oxå, även Baristashopen brukar ha utmärkt service, de ringer alltid om något saknas och erbjuder annat till rabatterat pris mm.
 

rannagarden

Well-known member
Också bara gott om kaffecomp. Beställt flera ggr och den ggn en kaffesort jag beställt var slut hörde de av sig så jag kunde byta.
 

_Dave_

Active member
Instämmer med tidigare talare, är en suverän butik. Speciellt om man nu har möjlighet att besöka själva fysiska butiken i Sthlm. Har fått hjälp för flera gånger med diverse ting. Du behöver nog inte vara orolig.
 

Giotto

Member
inga problem, ett utmärkt företag i toppklass.

Märkligt, jag mailade till Kaffecompagniet igår vid lunchtid samt nytt mail idag på morgonen men inget svar eller besked!
Ett företag som även bedriver interrnethandel borde väl kolla sin mail vid något tillfälle per dag tycker man.....................
Alltid tråkigt när man inte får alla produkter som man beställt och dessutom betalat i förskott!
 

awol

Well-known member
Jag har också goda erfarenheter vid kontakt med, och beställningar från, Kaffecompagniet. Vet av egen erfarenhet att de tidigare inte alltid fick mejl från gmail-adresser (hamnade väl förmodligen bland skräpposten), så det kanske kan vara en förklaring till att du inte har fått svar.
 

Giotto

Member
Jag har också goda erfarenheter vid kontakt med, och beställningar från, Kaffecompagniet. Vet av egen erfarenhet att de tidigare inte alltid fick mejl från gmail-adresser (hamnade väl förmodligen bland skräpposten), så det kanske kan vara en förklaring till att du inte har fått svar.

Svarar man med på/med företagets egna ordererkännande ska knappast detta gå till skräpen. Ringde även tidigare men inget svar..........
 

later

Well-known member
Märkligt, jag mailade till Kaffecompagniet igår vid lunchtid samt nytt mail idag på morgonen men inget svar eller besked!
Ett företag som även bedriver interrnethandel borde väl kolla sin mail vid något tillfälle per dag tycker man.....................
Alltid tråkigt när man inte får alla produkter som man beställt och dessutom betalat i förskott!

Det kanske fel på Din dator;(
 

Lucifer

Well-known member
Det är butiken jag föredrar att handla från, bra priser och utbud, väldigt kunniga, den enda nackdelen är att jag brukar känna mig galet okunnig efter att ha talat med dem, som sagt de har stenkoll och är väldigt trevliga.
Skulle bli förvånad om du inte är nöjd efter att ha pratat med dem.
 
Senast ändrad:

Englund

Well-known member
Hej,

Först: Stort tack alla för de fina vitsorden, det värmer oss som gör vårt bästa för att ge så bra service vi kan :)

Och nu on topic: Giotto: Tråkigt att du upplevde det som svårt att komma fram till oss. Dock, som vi skrev till dig, så fick vi inte ditt första mail, men vidtog åtgärder så fort vi såg att vi gjort en miss och inte levererat allt du beställd. Ber om ursäkt för denna miss...nya skedar är skickade!
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp