Säljes: Hugin Coffea kaffekvarn ny i förpackning

peterparnes

Well-known member
Hej!

Säljer en Hugin Coffea kaffekvarn ny ouppackad (mint condition som de skulle skrivit på Ebay). Det är samma kvarn som Wilfa CGR-1 men under ett annat namn (Såldes tidigare under Hugins varumärke). Jag köpte denna för några år sedan och den blev stående. Finns i Luleå och kan skickas på på köparens bekostnad. Någon intresserad? ge mig ett bud så den inte behöver samla damm på hyllan.
 

rodak

Member
Hej!

Säljer en Hugin Coffea kaffekvarn ny ouppackad (mint condition som de skulle skrivit på Ebay). Det är samma kvarn som Wilfa CGR-1 men under ett annat namn (Såldes tidigare under Hugins varumärke). Jag köpte denna för några år sedan och den blev stående. Finns i Luleå och kan skickas på på köparens bekostnad. Någon intresserad? ge mig ett bud så den inte behöver samla damm på hyllan.

Du har pm :)
 
Senast ändrad:

rib king

New member
Peter, do you know if you can upgrade the Hugin (Wilfa cgr-1) to ceramic burr? I also bought one a couple years ago when Coop had them at a nice price. At the time I thought I read something about a possible upgrade but it seems to be a Googlebomb now.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp