S: Expobar Office Leva HX

Sir Anselm

Well-known member
Då min espressomaskin i princip slutat användas så tänker jag kanske sälja den till förmån för aeropress/brygg. Det är en E61-maskin med värmeväxlare som både kan kopplas till vatten eller köras på interna "tanken". Sedan har jag lite prylar till den såklart:

3 handtag, 1 naket, ett med dubbelspout och ett med en tryckmätare monterat.
Lite olika korgar, bl.a stora synessokorgen.
Borste till grupphuvudet, i aluminum.
I grupphuvudet sitter också en termometer installerad (erics)

Kom med ett bud så får vi se om det blir affär. EVENTUELLT har jag också en Mahlköning Vario Home att sälja, men då får det vara ett bra bud då jag ju behöver en kvarn till kaffet även framöver. Men till aeropress och brygg kan man ju ha en lite enklare kvarn kanske... Kvarnen säljes dock ENDAST tillsammans med maskinen eller efter att den blivit såld.
 

kimzmik

New member
Tjena Intresserad av lite mer info om din Expobar Office Leva HX.
När köptes den? Servad nån gång? Nypris ? Din priside? Något annat jag behöver veta?
Mvh
 

Sir Anselm

Well-known member
Tjena Intresserad av lite mer info om din Expobar Office Leva HX.
När köptes den? Servad nån gång? Nypris ? Din priside? Något annat jag behöver veta?
Mvh

Eftersom jag bytte till mig den så är jag lite osäker på inköpsåret. Tror jag har ett kvitto i kartongen som finns någonstans i vindsförrådet :p

Jag har iallafall aldrig lämnat den på service. Det är ju inga jättekomplicerade konstruktioner, så det som behöver underhållas gör man ganska lätt själv, t.ex packningsbyten.

Nypris låg nog på lite över 10000. Jag kan nog släppa den för 5000.
 
Topp