World coffee event 2015 Göteborg

svartvest

Well-known member
Från FB:

da Matteo


Vi är mycket glada att kunna berätta att världens ledande kaffemässa, World Coffee Event, 2015 kommer gå av stapeln i Göteborg! 2014 blir i Rimini, där även World Barista Championships kommer äga rum! Mer info kommer snart!



Jag har frågat om lov för frun och det var OK!!
 

awol

Well-known member
Vet någon om detta kommer vara öppet för allmänheten? Och hur får man tag på biljett?
 

Magol

Well-known member
Fasen också, måste jag skaffa FB nu bara för att kunna följa detta. Nån som vet nåt om biljetter?
 

SirGrunge

Well-known member
Jag har FB så jag kan hålla er uppdaterade när det väl kommer information :)



Hittat detta hittills samt bilder från Gastro Nord:

The Nordic WOC will be held from Tuesday 16 - Thursday 18 of June, ending with the great 2 day midsummer party from Thursday - Friday the 19th.
Book your tickets!

Enda länken i flödet är till SCAE. Ang bokning gissar jag att det gäller resa+hotell. Inte till själva mässan.
 
Senast ändrad:

tnordl

Well-known member
Tack SirGrunge, gillar inte fb, glad att du håller oss uppdat. Skall nog planera runt detta event så att man kan komma. :)
 

henrik82

Well-known member
Då va hotell och resa till Göteborg bokat :). Men är det någon som vet hur man köper biljetter till inträdet utan att hitta på ett företag?
 

svartvest

Well-known member
Sådär ja några saker att fixa i arbetet men sedan är det tåget till Göteborg. Äntligen har dragit ut lista på saker att kolla in.

Så vi ses väl där!!
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp