Kaffepods billigt

Turbo-Fredde

Well-known member
Hum trodde aldrig detta om mig själv.
Har haft olika espresso bryggare under ca 12 års tid och snackat mycket skit om dessa pod/kapsel maskiner.
Men har en hobby till BILAR så vi är 5 killar som delar på en verkstad och nu börjar jag tröttna på termoskaffe och bryggare på plats med kaffe i burk fungerar inte när man kanske inte är där på 5 - 14 dagar.
Så hittade en Malongo 1,2,3 espresso med 700pods till, tanten hade haft abonnemang så det bara kom mer och mer pods.
Så en del har datumet gått ut på precis.
Men 500kr för maskin med pods kan jag leva med.

Så ni som redan har pods maskin.
Vart köper jag godast och billigast pods till dne när de är slut??
 
Senast ändrad:

Turbo-Fredde

Well-known member
Liten bild när maskinen hamnat på rätt ställe.
Lite nära bild men det är ett skåp med glas dörrar som är ganska täta, bra för dammet.

Kaffeverkstan ska ha det i åtanke.


kaffehorna.jpg
 

nybom

New member
Liten bild när maskinen hamnat på rätt ställe.
Lite nära bild men det är ett skåp med glas dörrar som är ganska täta, bra för dammet.

Kaffeverkstan ska ha det i åtanke.


Visa bilaga 12721

Min son har också kommit över en 123spresso maskin. Är det verkligen E.S.E pods till den, när man läser på Delicos hemsida:
http://www.delico.se/podguide.php
Så verkar det inte vara riktigt samma mått på E.S.E och 123spresso pods.
Alltså, beställde du Pods? Fungerade det?
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
En podsmaskin från Malongo kan bara använda pods från Malongo. Samma idé som Nespresso har. Köper man en maskin som tar E.S.E pods så finns det ett större och bättre utbud.
 

nybom

New member
OK, det måste alltså vara 123spreeso pods. Dock kan jag inte hitta var man kan köpa dessa, har de slutat att producera dessa?
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp