TV vad gäller

svartvest

Well-known member
Ja frun sa i ett svagt ögon blick att en projektor skulle vara kul...ja sa jag...dock så har vi funderat vidare...blandannat att flytta köket till vardagsrummet (de ligger vägg i vägg) Då börja vi snacka tv istället skulle det vara smidigare...så där ligger tanken nu..

Dock är det en djungel tvvärlden som kaffevärlden, så jag tänkte höra med er vad skall man tänka på.

Budget: max 15000
Önskvärt: surfmöjlighet

Tips, inköpsställen??
 

HE

Well-known member
Jag köpte på mig en samsung smart tv, vit, riktigt stilig! På mediamarkt. Jag har datorn nära till hands så tv:n funkar som datorskärm. Smart tv grejen har jag använt en gång så det ger jag inte mycket för ( om man nu kan säga det när knappt nyttjat). Jag använder datorn som dvdspelare mot samsungen och det funkar kanon.
Har även en projektor för film som ger någonstans 160".
I samsungen finns uttag för ett boxerkort. Jag använder en boxer med hårddisk så jag får till inspelningen. Kan mycket väl vara så att de större samsung har program för inspelning på extern hårddisk. Tror inte jag har det på min lilla 32" :)

Lycka till i den djungeln....
 
Senast ändrad:

Senjin

Well-known member
"LED Smart-Tv"
Sony Bravia KDL-46HX855 12500:-
Sony Bravia KDL-55HX855 17000:-
Samsung UE46ES8005 12000:-

Plasma
Panasonic Viera TX-P50VT50Y 15000:-

Alla modellerna är bra, bara tycke och smak.
 

Wilderwein

Well-known member
Hej.

Titta gärna på Philips ambilight själv blev jag väldigt förtjust, tyvärr är de inte bäst i övrigt vad det gäller pris/prestanda då tror jag sony är rätt väg att gå. Men min nästa blir nog en philips tack vare deras ambilight (har samsung idag)
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp