Volontärer sökes till Barista Cup!

Henrik

Administrator
Forumpersonal
22-23 april är det dags för Barista Cup, Brewers Cup och Swedish Cupping Championship. För att allt ska fungera så bra som möjligt behövs det dock lite hjälp. Vi söker nu kaffeintresserade människor som har lust att hjälpa till under dessa dagar. Förutom att ni bidrar till utvecklingen av specialkaffet i Sverige och träffar mycket roligt folk så är ni också inbjudna till baristafesten (23 april). Skicka ett mail till baristacup@scae.se om ni är intresserade.

Är det något du är speciellt intresserad av som ljudteknik, filmning, manuell bryggning, bloggning, service, organisera saker eller känner att ni har annan specialkompetens som kan vara intressant, så meddela gärna detta.

Årets tävlingar genomförs på Hilton Slussen i Stockholm 22-23 april.

/ Henrik
 

Mayhem

Well-known member
Jag borde redan vara anmäld sedan någon månad tillbaka om inte Ida slarvat bort min kontaktinformation... ;)
 

AJ

Well-known member
Trist, kommer hem till Sverige igen den 27 april. Hade varit kul annars.
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Jag borde redan vara anmäld sedan någon månad tillbaka om inte Ida slarvat bort min kontaktinformation... ;)

Ida har koll :)

Men det behövs fler som kan hjälpa till. Så alla som tycker det är kul med kaffe och tävlingar, släng iväg ett mail!
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,466
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp