Artikel: Under ombyggnad

londi

Well-known member
jag tycker att det är snyggt i svart.

Kanske ska ska det här vara i rött?


Det verkar inte finnas någonstans att logga in för medlemmar... Klicka här så länge!
 

hrbrun

Well-known member
Kanske ett långskott, men kan du få tillbaka bilder och album från den förrförra designen i vevan med uppdateringen....? Det är ju kul med nytt utseende, men det är trist när bra funktionalitet och innehåll försvinner i samband med uppgraderingar.
 

Molarin

Well-known member
ser bra ut, kommer nog bli bra tillslut !

Ett enkelt och trevligt galleri skulle vara kul

Det finns ju men är lite svårt att hitta...

En länk till sökfunktionen vore bra att ha.

Finns sökruta längst ner på sidan. Ska se om jag kan fixa en flik.

Kanske ett långskott, men kan du få tillbaka bilder och album från den förrförra designen i vevan med uppdateringen....? Det är ju kul med nytt utseende, men det är trist när bra funktionalitet och innehåll försvinner i samband med uppgraderingar.

Tyvärr, vi måste glömma och gå vidare i livet...
 

exxy19

Well-known member
Ser trevligt ut.

Jag har ett litet klagomål bara, när jag söker på "riktigt kaffe" mha Google och använder deras förstaträff (www.riktigtkaffe.se) så får jag ett felmeddelande om att min nätverksanslutning är nere. Detta händer om jag använder IE eller Google Chrome, med Firefox funkar det som det ska.
 

Molarin

Well-known member
Kan du orda lite om orsaken? Är det av tekniska eller utrymmesmässiga anledningar, eller var funktionen inte till belåtenhet?

Galleriet som användes tidigare tillhandahölls av tredjepartsleverantör som inte uppgraderade sin mjukvara till vBulletin 4. Nu använder vi vBulletins inbyggda album-funktion och hoppas att Jelsoft (vBulletin) snart släpper en uppgraderad variant av denna funktion.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp