Tomma lufttäta påsar för förvaring av kaffe böner, icke genomskinliga

tnordl

Well-known member
Hej,

skall börja rosta kaffe för egenkonsumtion och kommer att ge bort en hel del till bekanta. Letar efter tomma påsar (med ventil eller utan), som ser lite proffsiga ut. Vet någon var jag kan få tag i sådana (typ 100 st)?

Bästa hälsningar,

Tomas
 

tnordl

Well-known member
Tack, men letar after påsare som ser lite proffsigare ut.


Tack, men letar after påsare som ser lite proffsigare ut. Tänkte när jag ger bort kaffe att det vore lite kult och ha påsar som ser ut som de man får när man köper kaffe i affären, som man kan skriva ut hemmagjorda etiketter och sätta på.

Tack för svaret ändå.

Tomas
 

garwin

Active member
Vi kan hjälpa er med detta om ni är intresserade skicka ett PM till mig så återkommer jag gärna.
Har alla storlekar och färger med eller utan zip lock

//Sam
 

tnordl

Well-known member
Tack alla,

nu har vi en hel del olika mojligheter (ICS bara engelsk keyboard). Mycket bra, jag har precis fatt min Quest M3 och har 16 kg blandat rakaffee, det skall rostas pa i helgen.

Tomas
 

Bacchus

Active member
Oj!! Jag är inte lite avis. Lämna gärna lite rapporter hur det går, vad som blir lyckat och mindre lyckat.

Var köpte du din Quest?
Pris?
 

johey

Well-known member
Jag kör också med Alnös påsar. Går även bra att svetsa igen om man har en lämplig plastpåsesvets (jag köpte en på Lidl för några år sen).

Edit: Det skrev han visst också på hemsidan ser jag.
 

tnordl

Well-known member
Oj!! Jag är inte lite avis. Lämna gärna lite rapporter hur det går, vad som blir lyckat och mindre lyckat.

Var köpte du din Quest?
Pris?

Ja, det blir en del små fel i början men än så länge har jag inte rostat fram nått jag inte tyckt om. Jag rapporterar på forums tråden "Blandningar att rekommendera!".

Jag köpte min Quest M3 hos:

Contact Person Molly Yen
Company Fongloong Enterprise
Street Wuncian
City Kaohsiung
State Taiwan
Country Taiwan
Zip 833
Tel 886-07-7331112
Fax 886-07-7337730
Email questm3roaster@gmail.com


Betalade 1000 US$ inkl. frakt och försäkring. Tullen tog 1600 SEK i moms (betala på posten när jag hämta den). Det tog 4 dagar från de fick pengarna till den fanns att hämta ut på posten.
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp